(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAKİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAKİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ZAMANIN GÖZ YAŞLARINI ANCAK AŞK DİNDİRİR,,,Bu yeni yazdığım söz harika şiirine hediyemdir değerli dost,,her hakkı da siz dosta aittir,,selamlar GÜNAYDIN
Sayfamı ziyaret eden değerli dost. Hak etmediğimi düşündüğüm güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için şahsınıza çok teşekkür eder saygılar sunarım değerli ustam. Sağ olun, var olun eksik olmayın.
Pek değerli ve kıymetli ustam. Bana bir kelime öğretenin bin yıl kölesi olurum sözünden yola çıkarak özel mesaj yolu ile verdiğiniz katkı için şahsınıza ne kadar teşekkür etsem azdır. Yine sayfamı yalnız bırakmayıp ziyaret etmiş ve zahmet edip yorum yazmışsınız. Varlığınız yeter. Eksik olmayın. Şahsınıza bir kez daha teşekkür eder saygılar sunarım.
Desem ki geç kaldın bekleme çek git, Bekletip gelmedin gücendi vakit. Durdurmak istedim yedim hep tenkit, Öksüz çocuk gibi ağladı vakit. Çok,çok güzeldi yüreğinize sağlık üstat saygı ve selamlarımla
Zaman su misali akar akar Bu akış içnde hem kendi değişir Hem hayatın akışını Evet şair keşkeleri zamana bırakırız bir belirsiz umutla Zaman bizi değiştirir biz zamanı Kelime dağarcığınızın zenginliğine hayran oldum hoşça kalın saygılar
Bu edebiyat defterine ilk giriş yaptığım zamanlarda dahi sayfamı ziyaret etmişliğiniz az değildir. Verdiğiniz cesaret ve güzel yorumlarınız için şahsınıza bugün dahi ne kadar teşekkür etsem azdır. Yine çok güzel bir yorum ve hak etmediğim halde güzel bir övgü aldım şahsınızdan. Hem mahcup oldum, hemde çok mutlu oldum. Sağ olun var olun eksik olmayın. Saygılarımla.
Öyle bir işleyiş şekli sunmuş ve sergilemişsin ki vakit ve zaman olgusuyla ilgili, saatlerce devamı olsa okur insan. Ve zamanı okurken, zamanın için de kaybolur. Nasıl bir seda bu, nasıl bir yürekten damıtılmış sözler bunlar. Tabir yerindeyse insanın esir alan bir kaleminiz ve kelime dirilişlerine sahipsiniz.
' Cebinden keşkeyi sana bıraktı, Ben tanığım derken su gibi aktı, Geriye dönerken şöyle bir baktı, Öksüz çocuk gibi ağladı vakit. '
geriye bakıpta kim ağlamıyor ki sevgili şairim, giden yıllara mı yanalım, yoksa emeklerin boşa gidişine mi? Sen söyle? İyi ki okuduğum ama nereden okuduğum dedirten bir şiirimiz di bu, pişmanlıkları mı yüzüme vurdu, giden yıllarımın günahını sordu, ben ise cevapsızım!! Ah sevgili şairim, yüreğinin sesine, kaleminin gücüne, duygularının varlığına sağlık. Değerlisin, nicelerine efendim. Saygılar, selamlar..
Sayfamın müdavimi ve sayfasının müdavimi olduğum kıymetli şairim. Yine övgüler yazmaktan geri kalmamışsınız. Mahcup oluyorum sizin gibi güzel şiir yazan şairlerin yanında. Yapmayın lütfen. Sayfama yaptığınız bu güzel ziyaretiniz ve kıymetli yorumlarınız için teşekkür eder saygılar sunarım. Renk kattınız. Eksik olmayın.
Sevda yüklü güzel şiirinizi kutlarım üsdat…
Kutlarım…
……………………………………. Saygı ve Selamlar..