(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMER - 8 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMER - 8 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emir geldi vade doldu aniden Selâsı duyuldu kubbe camiden Toplandı cemâat saf'lar hamiden Gözleri maviydi adı Ömer'di ................................................................... Resul Civcik
Rahmet olsun böylesi değere. Ne güzel böyle bir ejdada evlat olabilmek.
ÇOK ANLAMLI BİR ANLATIM HAYAT ÖYKÜSÜ. Değerimiz ÖMER EMMİNİN Öyküsü oldukca uzun olmalı Bölümler halinde okuyacağız öyle anlaşılıyor. Belki bir kitaba sığmaz. Yüce Rabbim Mekanını cennet eylesin. Yazana yazdırana Selâm olsun.
Estafurullah. Üstadım. Dizeler benim Ruhumdan çalıyor. Etki yapıyor yüreğimde. Keşke Mavi Gözlü Emmiyi bire bir yüzcek tanıyabilseydim. Sizde ne kadar büyük bir etki yapmış ki. Bu kadar anlamlı içten dizeler inci tanesi gibi dökülmüş. Böylesi Mersiyer yazmak yürek işi Tebrik ediyorum sizi.
Kadim dost, sayfama yaptığınız bu onurlu ziyaret ve yazdığınız güzel dörtlük ve yorumlar için şahsınıza ne kadar teşekkür etsem azdır. Yüreğinizin güzelliği ve asaleti kaleminizin duruşundan belli oluyor. Beni ziyadesiyle mahcup ettiniz. Sağ olun var olun. İyi ki varsınız.
Selâsı duyuldu kubbe camiden
Toplandı cemâat saf'lar hamiden
Gözleri maviydi adı Ömer'di
................................................................... Resul Civcik
Rahmet olsun böylesi değere.
Ne güzel böyle bir ejdada evlat olabilmek.
ÇOK ANLAMLI BİR ANLATIM HAYAT ÖYKÜSÜ.
Değerimiz ÖMER EMMİNİN Öyküsü oldukca uzun olmalı
Bölümler halinde okuyacağız öyle anlaşılıyor.
Belki bir kitaba sığmaz.
Yüce Rabbim Mekanını cennet eylesin.
Yazana yazdırana Selâm olsun.