Kimseye aciklayamadiklarimla bıraktın Bir başıma Beni Bir seçenek içine hapsetme ne olursun Körpe omurgamin gelecek vademe dayanmadığı egikligiyle kuşku içinde Zamanın tenimi saran asagligi ile toprağa mızrak gibi inen dokunaclarimdaki gözyaşı Gökyuzu biriktirir de bunu hayatın karmasikligina yorar Bu sabah ta Poyraz eser huşu içinde içinde bir edayla müzik seçer kendine notalarindan sizilanlar anlamsız ve ince kır çiçeği yapraklari dalgalandiran Götürür meyhanesine beyinde bir sap Daldan bir kırlangıç suzulunce Terimler düz duvar masumlar yalan Inanisim bu denli saf Kirli ellerim her yeni güne balciktan sabunlu Dislerim kan sözcükleri siyiran bir vampir Böylesi gözler görünce Kuzu gören kasap gibi En istahtan hazzı seçer kadrajindan tahtına tüm varligimla yok gibiyim yine Hele ki geceden sizan soguklugunda titrek yuzunle pencerenin tülünü cekince Yabancilasiyorum yitik gunesime Bırakma beni nefsimle basbasa Bilirsin daha dünden Kanlı bicakiyim onla Soguk sularda artik bastirmiyor patlayan yanardagimi Nehirleri salın üstüme Yaslarimi topla yip zarftan pakete gönul biriktirdiklerime satmam gerek Maddi olmayan borçların altında kara bir girdap gibiyim Kelebeklerim azalalida aylar oluyor Yaşam belli müddet bana sarılı anlaşılan Kaçmam mühim Lakin Yelkenler secemiyorum goturecek kendime Ya hepsi dolu ya delik deşik ben binmem öylesine Binene de acirım ne yapayim istemsizce Yarı yolda batanlari gorunce Ders edindim bendime Düşün içinde bir düş kuracak ustalıkta degilsem henuz Kaptirmamaliyim hevesimi Böyle güzel mevsimin böylesi nazaran ayın Yaşattığı yakomozani gelgitlerine Kaybina kıvrılan ani hatri kaderin derin bekleyisinde toy bir bebek misalim Midemi bulandıran büyüsüne alismam için semtine Tüm sokak lambaları altında üç beş dakika kimsesiz soluklanma nöbetlerim Sıralanan planın cikmaz ucundaki ayırımı içinde Kendimi karanlıkta calinan umut ışıklarıyla susledim Yolum azalıyor biliyorum Son durak yakın Kozlarım kritik Vaktin Kefeni daralali Kırmızılar parlamakta Her Açılış pürüzlü ve eskisi kadar insaflida değil Şimdi seçme sırası bende galiba Üzgunumki Secemiyorum Veyahut istemsizce seciyorlar Benim yerime Ve yine Bir secenekten ibaret olmaktan nefret ediyorum Eğer oyleysem senin icinde Seçme beni Özleyipte Geri Dönme Ben zaten çoktan O seçenek içinde karalandım Delindim derin kara sularına Batık gömüden hallice Aydinlanamam artik Bilirsin işte Izi kalıyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seçeneğin İzi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seçeneğin İzi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.