Dünyanın en değerli varlığıdır anneler Huzurunu kattıkça,güzelleşir haneler Yavrusuysa mevzusu, uzaktır bahaneler Gözler içi güldükçe, ne de çok şahaneler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anneler Gününüzü Kutluyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anneler Gününüzü Kutluyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin ve tüm annelerin gününü kutluyorum. Bir dörtlük en güzel şiir olur. Dünyayı anlatır insana. Evet anneyi ve şefkatini anlatmış. Çok güzeldi. Kutluyorum sizi. Yüreğine sağlık.
Annenin değeri, sevgisi ve fedakarlığı kelimeler ile anlatılamaz. Biz yine de kısmen de olsa vefa gereği, acizane bir şeyler yazmaya çalışıyoruz. Tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun. Tebrik eder, saygılar sunarım...
Dünyanın en değerli varlığıdır anneler Huzurunu tattıkça,güzelleşir haneler Yavrusuysa mevzusu, uzaktır bahaneler Gözler içi güldükçe, ne de çok şahaneler
Annelerimizi anlatmaya kelimelerin bile kifayetsiz kaldığı kutsal varlıklarımızdır,sizde bu şiirde en iyi şekilde yansıtmışsınız kutlarım şairem Anneler gününüz kutlu olsun sevgiyle kalın
Yaratanımızın en büyük ödülünü ayaklarının altına serdiği kutsal varlıklarımız annelerimiz aslında sözün ve sözlüğün bittiği yer... Hakka kavuşanlara Allah rahmet eylesin...Yaşayanlara da selamet versin. güne yakışmış bir şiirdi.tebrikler ve saygılarımla... ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...
Kutları...
.................................................Saygı ve selamlar..