(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gittin Ya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gittin Ya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğan günün, yazılan şiirlerin gül kokuları üzerinize saçılsın... Beğendim… Kutlarım… ................................................... Saygı ve Selamlar...
Oh be dünya varmış, nihayet eli yüzü düzgün bir şiir okuyabildik bugün... Çok sağlam bir şiir, urpu turpu, sanatları, ahengi, buluşları yerli yerinde. Hatta ben şairin yerinde olsam bu şiiri ne yapar eder bir TSM bestekârına ulaştırırım.Müthiş bir şarkı güftesi bu şiir. Şair belli ki eski ustaları, özellikle de öz şiir akımına mensup şairleri: Haşim'i, Yahya Kemali, N.fazıl'ı, Sezai Karakoç'u okumuş, içselleştirmiş onların şiirlerini; aynı zamanda Cemal Safi ustaya selam sarkıtmış... Kurgusu ve özgün imgelemi bu denli sağlam bir şiir yazabilen bir şairin serbestte de çok rahat güreş tutabileceğini düşünüyorum.
Edebiyat Defteri'ni bunun için seviyorum galiba, burası çok bitek bir ülke; adı kodamana çıkmış şairlere kafa tutacak öyle saklı cevherlere rastlıyoruz ki bazen, şaşıp kalıyorum....
Kutluyorum şair, Edebiyatın gün geçtikçe kirlendiği bir çağda, hâlâ saf şiir peşinde koşan nazenin ruhların varlığı bize umut veriyor. Sizi tanımakla bahtiyar olduk dostum, yolunuz açık ola...
Not:Facebook'tan istek yollayacağım size, kabul ederseniz sevinirim :))
.
Köyün Delisi tarafından 5/6/2017 2:38:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgilere yüreğimi kapadım artık gönlüm olmuş tarumar ben olmuşum derbeder, sevmem ki artık kimseyi o benden gitti ya, dönse de kırık kalp yama tutmaz ki... yüreğinize sağlık...Canı gönülden kutluyorum...Selam ve dua ile kal sağlıcakla...
bilmem sevinmeli mi, ya üzülmeli mi...hayattan bir yıllık daha tecrübe ve de bilgi kazanmak mıdır doğru olan, yoksa bir yaş daha yaşlanmak mıdır...yaşlanmanın yada beraberinde gelen ölümden kaçılamadığına göre kazanılan tecrübelerden faydalanmanın yoluna bakmalı diyorum... tebrikler anlam dolu müstesna dizelerin mümtaz kalemine...
Beğendim…
Kutlarım…
................................................... Saygı ve Selamlar...