(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAPRAZ ATEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAPRAZ ATEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanmak güzeldir çünkü yeniden dogmak adına atılan ilk adımdır helede sevgiliye yanmak işte o dahada güzel dir yanana yakana helal olsun bir de mayasında acı olmasa aşkın çok daha güzel olacak ta saygılar degerli dost
Acı çekmek'de yanmanın, sevdanın doğası diyelim o olmadan olmuyor maalesef. Keşke olabilse diyor insan ama düşündüğünde de o zaman kıymeti olmazdı sevdanın şairem. Güzel ve samimi yorumların için çok teşekkür ederim efendim, eksik olma kıymetli dost. Saygı ve selamlar
Çok güzel ve vurucu bir şiir olmuş değerli şairim. Özellikle sonu adeta yüreğimin derinliklerine işledi. Kutlarım çok güzel bir şiir olmuş. Ta önceden çocukluğumdan mı desem, gençliğimden mi desem bir tekerleme yada şiir gibi ilk aşık olduğumuz zamanlarda dilimizde dolanırdı onu hatırladım. Ne diyordu: "Ha sigaram ha sen aranızda bir fark var sigaramı ben yakıyorum beni ise sen."
Aynen dediğiniz gibi efendim insan yanmaya dursun, kendini yakacak bir kıvılcım elbet bulur. Ama unutulmaması gereken ince bir ayrıntı var ' Kime ? Ne için? Nasıl yandığımız ? önemli olan da budur. Çok teşekkür ederim sevgili şairim bu güzel ve samimi yorumun için, eksik olmayın. Saygı, sevgi ve selamlarımla efendim..