(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KERE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KERE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Niyet insanın içinde ki dilidir, dua da bu dilin etkin kullanımıdır. Şiirinize bakıp sizi bir ayna gibi karşımıza alıp görmek ve içinizin güzelliğini fark etmek bir hüner olmasa gerek. Aşikar bir şekilde yüreğinizin tüm güzelliklerini yansıtmışsınız satırlarınıza. Her satır sonunuzda yürekten Amin demek geliyor içinden insanın. İnsanlığın ve çağın bu en zor, en yaşaması güç anlarında bir çiçeğin kurak toprakta filize durması gibi oldu şiiriniz. Umut yeşertti, hayal kurdurttu. Kutluyorum sevgili şairimi, nicelerine efendim. Gönül diliniz hiç bir zaman solmasın, saygı ve sevgilerimle.
Değerli dost kalem, muhterem şairim. Sayfama yaptığınız bu güzel ziyaret ve şiirime yaptığınız ancak layık olmadığımı düşündüğüm bu övünç dolu yorumunuz için şahsınıza ne kadar teşekkür etsem azdır. Büyük onur verdiniz. Sağolun eksik olmayın.
Doğruları yazan hiç bir dostun sesi susmasın. Siz gibi değerli dostlar olduğu müddetçe varız. Eksik olmayın, yaptığınız ziyaret ve yorum için teşekkür eder saygılar sunarım dost kalem. Renk kattın eksik olma.
Her yanını sarmış kirden toz duman, Gerçekleri görmez gözünü yuman, Yalnız cehaletten ey medet uman, Gitsin artık hüsran şaşıp bir kere; diyerek destekliyor, tebrik ediyorum. Selam ve saygılar.
Değerli şairim; Sayfama yaptığınız ziyaret, yaptığınız yorum ve emek verip yazdığınız şiir için ne kadar teşekkür etsem az gelir. Varlığınızla sayfama renk kattınız, şeref verdiniz. Yazdığınız dörtlük için ayrıca teşekkür eder kaleminizin ve engin yüreğinizin solmaması dileği ile saygılar sunarım. Eksik olmayın.
Değerli şairim; Öncelikle sayfama hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. Yaptığınız güzel ziyaret ve yorumunuz için ayrıca teşekkür eder saygılar sunarım. Renk kattınız eksik olmayın.
Sayfamı yalnız bırakmayan kadim dost değerli üstadım. Yaptığınız değerli yorum ve ziyaretiniz beni ziyadesiyle onurlandırdı. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür eder saygılar sunarım. Renk kattınız eksik olmayın.
Sayfamı ziyaret eden değerli üstadım, yaptığınız ziyaret ve yorumlarınızla beni ziyadesiyle onurlandırdınız. Yaptığınız yorum ve ziyaret için çok teşekkür eder saygılar sunarım. Esik olmayın efendim renk kattınız.
Niyet insanın içinde ki dilidir, dua da bu dilin etkin kullanımıdır. Şiirinize bakıp sizi bir ayna gibi karşımıza alıp görmek ve içinizin güzelliğini fark etmek bir hüner olmasa gerek. Aşikar bir şekilde yüreğinizin tüm güzelliklerini yansıtmışsınız satırlarınıza. Her satır sonunuzda yürekten Amin demek geliyor içinden insanın. İnsanlığın ve çağın bu en zor, en yaşaması güç anlarında bir çiçeğin kurak toprakta filize durması gibi oldu şiiriniz. Umut yeşertti, hayal kurdurttu. Kutluyorum sevgili şairimi, nicelerine efendim. Gönül diliniz hiç bir zaman solmasın, saygı ve sevgilerimle.