kuşatılmış bir hiçliğin makamından geliyorum kundaklanmış yarınlarım! sayrı bir hayat mübadelesi benimkisi ölümle!
ne annemim boynuma taktığı cevşen ne de kuşların yalnızlık senfonime eşlik etmesi bulutlara yükselen ruhumu önleyemedi, ayaklarım yerdeyken...
gök’yüzüne çektiğim telgraf, tek kelime ve tek noktayla asılı kadlı tellerde! mavi.
uçsuz bucaksız tundralarda koşturdu çocukluğum kar çiçeklerini avuçladı yumuk ellerim bağrıma yar diye bastığım hep yüzü olmayan bir sülietten ibaret oldu yoruldu, yorgunluk bile kollarımda! oysa ne çok dingindi etim ve de kemiğim... eti kopasıca, kemiği kırılasıca k’adın!
kedilerin bile haberi yok bu defa, patlayan trafolardan... her yer simsiyah! her yer sim ve ah! sustur içindekini, sustur! sus k’adın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sim ve Ah! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sim ve Ah! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siyahı boynuma
Maviler yüreğimde
Dualar gibi özgürken
Çok sevdiğim şiirine bu dörtlük hediyemdir selamlar üstadım