Özlersin,onun gülüşü ile aydınlanan sabahı, Yataktan yavaşça kalktığında,yalnız olduğunu anladığında, Özlersin,perdeleri araladığında, Güneş ışıkları yalnızca senin gölgeni,odana yansıttığında.
Kahvaltı yapmak hiç eğlenceli olmaz, Masada tek başına oturmak,hiç zevkli değildir. Müzik kanallarını açmazsın, Artık sadece haberler ve hava durumu, Onu da sanki yapman gerekiyor muşsun gibi.
Boynuna sarılan olmaz,sen ayakkabının bağcığını bağlarken, Kimse görüşürüz demez,akşam eve erken gel,sağlıcakla gel. Özlersin ’’ekmek almayı unutma’’ sözünü bile, Yani hiç bir anlamı kalmaz eve erken gitmenin, Sadece kalacak bir yerin var işte,o da sokaklardan bile soğuk.
Gün boyunca telefonunu gereksiz insanlar meşgul eder, Ama beklediğin arama hiç gelmez. Unutmak istersin,mümkünse herkesle iyi geçinmeye çalışırsın, Gülümsersin,yüz kasların bu durumdan mutsuz olsa da, Mecbursun,kimse senin güçsüz olduğunu anlamamalı.
Herkesle konuşursun,en çokta kuaförün ile, Çoğu da alakasız konulardan,sevmediğim mevzulardan. Yüzünde gereksiz aptal tebessümü olur,yürürken sokakta, Tanıdığın ve tanımadığın insanlara selam vermeye çalışırsın, Sonra evine varmadan oturup bir bankta ağlarsın, Güneş batarken yine yalnızlığınla kalacaksın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş batarken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş batarken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güldü
Güldü güldü yâr güldü
Elinde olan güldü
Yâr bakıp bana güldü
Gülle gülüp cilveyle
Bana sunduğu güldü.
---- 30.09.1960 - İslahiye
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul