(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güle güle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güle güle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boşlukları asla doldurulamayacak ve asla unutulmayacak gerçek oyuncu ve sanatçılardı. Hayatın bir gerçeği ve kaçınılmaz bir son olarak maalesef bu çok kıymetli sanatçılarımızı bir bir kaybediyoruz. Her birinin hayatını anlatmaya kalksak, onlarca ciltlik kitaplara sığmaz. Umarım onlar gibi sanatçılar tekrar gelir; ama çokkk zor!
O büyük oyuncuların ve gerçek yaşamlarında da kocaman yürekler taşıyan o güzel insanların hepsine Allah'tan rahmet diliyorum, mekanları cennet olsun inşallah.
Özellikle ''Hababam sınıfı'' serileri unutulmazların başında geliyor, aradan bunca yıl geçmiş olmasına rağmen.O filmlerde sıcacık dostlukları, sevgileri ve insanların henüz insanlığı unutmadığı günleri bize hatırlattığı için belki de
Ve ne güzel bir vefa örneği harika bir şiir ile değerli dost... bu yüzden de sizi kutlarım.
Bir yıldız daha kayarken şiire kaydı yüreklerimiz ruhu şad olsun teşekkürler şair bu şiir için çok kıymetli benim gözümde bir büyük ustaya ustalarımıza hediye :(( selam ve saygıyla
Son bir kaç yıldır yaprak dökümü gibi. Tanıdık ne kadar sanatçı varsa çocukluğumuza dair hepsi bir bir gidiyor çocukluğumuzuda yanında götürüyor ardına bile bakmadan. Halit Akçatepe'nin mekânı cennet olsun. Allah Rahmet Eylesin. Galiba söylenecek en doğru ve son söz bu. Şairin emeğini kutlarım. Saygılarımla.
Allah gani gani rahmet etsin. Dün haberlerde duyduğumda çok üzüldüm. Aklıma ilk gelen kare de, şiirinizde paylaştığınız fotoğraf oldu. Bir bir aramızdan ayrılıyorlar ama gönüllerimizde yaşamaya devam edecekler.
Beğendim...
Kutlarım...
.................................. Saygı ve Selamlar.