Çıplak ormanın kucağında ellerin bir dal çıplak soyuluyor sonbahar şeb azdırıyor bulutları kızıl baş,kızıl sopa dikenli orakla çek gözlerime mil şurada incelmiş kurt sesleri bulut kızgın çarpışmada yeşilin en siyahı,keşmekeş sallanıyor gel sesleri gel sesleri bana mı bu yağmur damlıyor ortasına alnımın ilk vuruş ilk serilişin tragedyası kağıt beyaz değil miydi bu ağaçtan çıkan kuş neresinde saklı sayfaların içmeye utanıyorum bir sigarayı korkuyorum iki taşın arasında şelale silahlaşıyor bazen yüzümün içine bakarak ağaç dolduruyor mermileri ince ince şapırdatıyor ağzını toprak gel sesleri gel sesleri bana mı bu ikinci yarısı gibi gündüzün yılanlar yılanlaşmadan önceydi ilk korkum derisi değişmiş bir cüzdan gibi ayaklarım sandal gibi çarpıyor dalgasına denizin hışırtı,kağıdı okşar gibi şimdi tutsam bir ağacı gövde yerinden kaç sevişme düşer ortamıza kaç ötüş kalır geriye bir ispinozdan karanlık aldı kızıllığını bir bulutun inmiş gibi yılan ağacın gölgesine hayır!hayır bir gölge değil bu bu ses yağmurun sesi mi böyle eteğinden düşer gibi annesinin sallandı bir defalığına dallar gel sesleri gel sesleri bana mı bu kapanışı gibi bir gündüzün öyle umutla dolu!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İspinoz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İspinoz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzellik bizim bir yanılsamamız aslında sizin yorumunuza yazayım dedim ilk çünkü güzel bir noktadan ele almışsınız.Gizemden çok insanın iç korkusu hakim şiirde bir tavan arası ve ya iki taşın arası ve ya karanlık bir orman.Geçenki şiir de çatı isimliydi zaten ve yine iç korku hakimdi.Bugün daha açık bir ortamda aktarıldı yani mekan kavramı genişledi bu da büyüdüğünü gösterir içerde bir şeylerin.Şiir incelenmeye de okunmaya da değerdi.Çok beğendim.
İnsanı titreten gizem”in estetikle de doğrudan bağı var ki bu da şiiri salt bir “nefes” olmaktan çıkarır. Demek istediğim “güzellik” meselesi. Yani “güzellik” şiire sonradan bir sanat fikri olarak konulmuyor. “Güzellik” varlığın yanılsamasıdır
Kutlarım…
……………………………………Saygı ve Selamlar…