Süzülen yaprağın düşmesi ince ince İçimizde yekpare bir heyecan kümesi Ağaçların sarılması en güzel kızlara Sabah vakti tatlı bir tamaşa budaklanması En kuytu da tütmede sevdiğim şu çiçeğin kokusu Gülümsüyor adeta Bir vokal gibi geniş hayretler içinde Geçiyor şimdi geçecek bir parıltı En büyük korkularımin içinden Üzerimize doğru Siyah çay yapraklarının görülmesi gibi bardağın dibinde Bitmesi gibiydi şu kısacık ömrün Köpük köpük kabaran camın Bir an da durulması belki de Şu köpeğe bıraktığı son ekmek parçası Geçiyor şimdi geçti karanlık Bir tütün huzuruyla içimden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabahın körü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabahın körü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü sözler, çok değerli, severek okudum... Kutlu dileklerimle tebrik ederim... Şahane şiiri çok Beğendim. …………..........................……… Saygı ve Selamlar..
Kutlu dileklerimle tebrik ederim...
Şahane şiiri çok Beğendim.
…………..........................……… Saygı ve Selamlar..