Benim akıllı adım seslerim! ne çok güveniyorum size bir bilseniz gıcırtılı takunyam,katır sandaletim gider gibi mehtaptan,bir çan sesine karşı dur durak bilmeyen bu gök şakırtısı çatlatırcasına çatırdatıyor çenemi dişlerim soğuk bir küvet günü titriyor ellerim yağmurları taşır taşır taşır hatta patlar bir gök yeniden kuzeyimizde rusya var solumuzda deliler verdiler verdiler verdiler kırım kırım kırıldı bir ülke vagon artığı onlarca beden yorgun demir kemirir lastiği saat gece dört hızla ilerliyor yağmur,çöl,gökyüzü hepsi bir anda çöküyor üstümüze gider gibi mehtaptan,bir çan sesine karşı benim akıllı adım seslerim! ne çok güveniyorum size bir bilseniz yatağımda unuttuğum on sekiz yaşım daima özlediğim kızlığım adamlar atılmayı bekliyor trenden öldük belki çokça öldük yeniden öleceğiz bu tren durmayacak bu zulüm durmayacak benim akıllı adım seslerim bizi kimse duymayacak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adım sesleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adım sesleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir harikaydı yağmur sesinde verdiğin sentaktik yapı şır şır şır sesi anlatım kadar duyurdu da bu şiire büyük bir realite katıyor.Şiir dediğim gibi çok etkileyici hem sert cümle kurup ve altını doldurmak şiir olma yolunda en zorlu adımdır ama bu şiirde ahenk yerinde duygu net.Çok beğendim gök çe.
sesler duyulmayacak
harika