Sende çözülür suyun rengi uyan! güneşin yarın doğacağı tepede yağmurlar yağıyor ellerine yağmurlar belki böyle bir şey olmalı bizi çağıran dünden uzak, bu gündenden yakın belki giyecek başka bir şarkısı yoktur göğün, geceyıldızlar ay gündüzgüneş ve bulutlardan ruhunu almıştır aşk!!
insan bazen başka bir ruh aleminde dolaşır yağmurlu havalarda gam ve kasavetle itiş kakış alt üst olur ve insan en son büyük sancıcıyla doğan bebeğini izler gibi izler hayatı burnundan kıl aldırmadan ve yapayalnız...
kalırım derinliklerinde oturup göğün mavi bakışın ardınç gözlerinde bir hilali kıskanır gecenin rengi:
saçları uzar baharda ağaçların sardığı o melânkoli gideceğim der ve kalır bir şiir dokunur kalbe sabah sabah yaralı içli!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir şiir dokunur kalbe.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir şiir dokunur kalbe.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahar tazeliği düşmüş şiire. Yeseren ağaçların ruhu düşünce gönüllere ses olur dillere ve de düşer dizelere. Güzel ve harika bir gönül sesiydi şiir. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.