(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
lâ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
lâ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
namus dişi değil lâ bu yaralar acılar insan işi değil.... Toplum olarak, en derin yaralarımızdan birine; parmak değil damga basmışsınız... Bence de namus dişi dişi, değil... Zalimler, sevgisizler de bizden değil.... Yürekten çağlamış kaleme isyan, tebrikler...
köpek temizdir köpekle her yerde yaşanır da köpeğe pis diyen ama aslında kapkara yüreğinden bihaber insanoğlunun olduğu bu Yer'de gerçekten yaşanmaz. Bizim sınavımızda bu Yer'de yaşamaya mecbur olmak galiba
İşte tamda içimden geçenler tercüman oldunuz.. Bu gün yaptığım kadınlar günü Şiirlerine yorumlarımda buna değindim.. Yüreğinizi var olsun her dem daim olsun.. Selam ve dua ile Allah'ıma emanetsiniz kalın sağlıcakla..
Hünkâr Hacı Bektaş-ı Veli'ye sorarlar "Kadıncık Ana eşiniz mi?" Hünkâr; "Eşim değil eşitimdir" der....
Kadınları eşitimiz olarak görmedikçe ne bu memleket adam olur ne de insanca yaşamayı becerebiliriz....
günün anlam ve manasına kıymet katan çok çok güzel ve yerli yerinde dizeleri ikram eden gönlünüz kaleminiz hiç susmasın şair dost her dem sebgi saygı ve selam
bu yaralar acılar insan işi değil....
Toplum olarak, en derin yaralarımızdan birine; parmak değil damga basmışsınız...
Bence de namus dişi dişi, değil... Zalimler, sevgisizler de bizden değil....
Yürekten çağlamış kaleme isyan, tebrikler...