Hilmiyi doldur hilmiyi Mahsun bir rüya fışkırsın adeta karanlıklara Alevi alengirleşsin samanlıkların Yıkılsın kahpe körpüleri dualarında Yeşilliklerde ikircik biriken Tatlı hoş bir sohbet ilişsin kulaklarına Ki şu yarın şarkısını bi anla!
Tüh denmeli öylesine! Neydi kaybı zamanında durduramadı Şu lütuf şahesteleri Hiçine kuyu kazmaları neden! Yol gerek belki Seyredurmak için illete Düşmanı cesaretlendiren sıfatların yüzünü dökmek için Önce bir sıfat gerek belliki
Güçleşir kozlar Zerrecikleşir umutlar Kayıplarda kayıplaşınca Adeta bitik kalırsın Işte o zaman Durduramaz kimse seni Önünde iki seçenek vardır Evet hayır Ya evet ömür ölüm Ya hayır zülum bereket Dikkat et aldanırsın
Tercih ellerinizde eller... Kötü bir riyakarlık boy gösterirse anılara Yıka silüetlerini kadmin Çünkü onlar sızlayan bir beton kemik artık Mezar seslerini duymaz mısın Ya şu çalkantılarını çınarların Yuh der sana Yuh!
Anca sözde kalem ibaret kalır yaşam sayfasına Küçük milyar düş beride unutalan Masumların hakkıdır sözde Gel gör ki hain kazanır ilalebet! "Hayat böyledir işte" dersin "Bu benim en büyük dersim" Yok öyle yama! Önce oku sonra anla! Akıllanmak gerek! Tilkileri çoğalırsa sokakların Dam üstünde yer bulabilmek için Ustalaş be usta Sözde kalmasın gözün Güzel manzaralar kol gezmesin kulaklarında Git yerinde gör ve duy! Yaşamı biraz kendine uydur!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendine hüküm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendine hüküm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana böbregiini vererek 9 yıldan beri yaşatan dünyanın iyi insanı eşim'in şahsında "BÜTÜN DÜNYA KADINLAR GÜNÜ"nü kutluyorum...
Beğeniyle kutlarım...
......................................Saygı ve Selamlarımla...