Konuşmaksızın anlatırdım kendimi Susarak gözlerine bakmak gibi Aşk dolu bir muhabetti kalbimdeki Sen en iyisi görüp duyma beni Hepsi zarar ziyan dı sanki.
Sessizce yürüyüşler var caddelerde Her adımda duymadıkların yatıyor O geçitler o trafik lambaları Hep beni anlatıyordu aslında Şemsiyesini düşüren teyze Bastonunuyla yürüyen dede Kaç sene sevdin dercesine Yüzlerini asıyordu sessizce
Dilsiz di cümlemin ışıklı gözleri Yorgundu sözlerimin susturulmuş hali Gözümde gönlümün sessiz türküleri Hep seni söyledi bir zamanlar Güzeldi narindi ama, bensiz di Hepsi hissedilecek kadar eşsizdi Sevebilmek için bir sebepti Sen duymadın belki Ben de içimden konuşmuştum zati.
Sessizce kuşlar konuyor pencereme Her bakışımda özlemi anlatıyordum Kış mevsiminde sıcak bir yaz resmi Duvarlarımı süslüyordu çerçevesi Yaklaşan bahar kıskanır Sonbaharlar ise yaşlanır dı içinde Bunu herkes görüp bildi de Bir sen göremedin gözlerimde.
Uyuduğum her gece ay’a seslenir Uyandığım her sabah güneşi beklerdim Bukre zamanı ötüşürken kuşlar Bir sesini duymayı öyle istedim ki Daha dün bitmeden yarını özledim.
Gözümde gönlümle resmini çizdim Yine bilmedin yine hissedemedin Anlata anlata bitiremedim.
Ya sen sevmedin Ya da ben söyleyemedim
Kalp sesiydi bu Belki duymaz ama Hisseder demiştim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalp Sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalp Sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım sizi dost. Yüreğine sağlık.
Selamlar sevgiler.