Dalda yaprak misali yaşamıyla anlaşan İçinin suretinde zamanla olgunlaşan İnsan kalmıyor diri, göğsü daralma yeri Nefesin kesikliği günden güne artınca Kısa gelen hayatı harmanında tartınca Yenilir gölgesine omzundan baksa geri Sonunu toprak bilen mütemadiyen bekler Bu haseple minvalde insanım diyen bekler
’Eyvah’ diyen ömürde vakitler kıymet taşır Kucağında hüzünler gam gönüle yaraşır Terli avuç içinde yarım kalmış heyecan Hayıflanır bahara, boşa geçmiş yazlara Hırsı, ihtirasları yenilmiş ayazlara Sükûtun durağında düşünce çok,titrek can Bedene ağır gelen cesed külliyen bekler Fanilik gömleğini doğrulup giyen bekler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İzafi Bekleme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İzafi Bekleme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
’Eyvah’ diyen ömürde vakitler kıymet taşır Kucağında hüzünler gam gönüle yaraşır Terli avuç içinde yarım kalmış heyecan Hayıflanır bahara, boşa geçmiş yazlara Hırsı, ihtirasları yenilmiş ayazlara Sükûtun durağında düşünce çok,titrek can Bedene ağır gelen cesed külliyen bekler Fanilik gömleğini doğrulup giyen bekler.
özüne ,yüreğine, gönlüne binsağlık..ezelden ebede gidişi ne kadar güzel özetlemiş bu şiir yüreğin ve kalemin daim olsun saygılarımla.............................
Her şiirini büyük haz alarak okuduğum muhterem Nezahat hanımın farklı ve müstesna bir şiirini daha okumak,haz ve gönlümüze sürur verdi,müteşekkirim. selam ve saygılar sunuyorum.
Şimdi vurulmuş yaralı bir kuşun kanadı gibi duygularım,sığınacağım dalım bile yok. Yıpranmış, paralanmış eski bir giysi gibi duruyor üzerimde ömrüm… Ansızın gidişlerin onulmaz yaralar açtı yüreğimde, ne yapsam olmuyor,durmuyor kanayan yanlarım… Bir varmış bir yokmuş diye başlarya bütün masallar. Bak işte ellerim buz gibi soğuk şimdi üşüyorum, bedenim,dudaklarım buz'a dönmüş adeta… Hadi gel sar,sarmala ısıt beni.. Yürek kalemi Mısralara dökülmüş..Gönülden kutluyorum değerli kalemi
Hoş geldin Yıldız'im. Seni tekrar sayfanda buralarda görmek beni sevindirdi. Umarım güzel şiirinde dediğin gibi yorgunlukların artık dinlenmelerde dem bulur. Sevgimle selamlıyorum seni.
Çok Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…