Tüm geceler esirin olsun vur zinciri Siyah beyaz gri zemheri düşünüyorum Aynı sen gibi, ben gibi yaralıydık biz Düşen bir kale gibiydi yıkıntılarımız Hiç birisi sen değil, aşk değildi Canımın yarısı can yarası baş ağrısı Güvendiğim o yarınlar katran karası Lakin hayatta başka güzelikler de var Sessizlikler de Sen kendince özgür ben kendimce.
Kimseler bilmez fırtınayla sellerin Nereye nasıl gittiğini nasıl sessizleştiğini Kimse bilmez onca yağmurun nerede bittiğini Kimseler duymaz, ses etmezdi derin denizlere Dertsiz gibi görünen al gözlerime Kimse bakmazdı elinle koyduğun sol köşeme Hayat işte hep yatırıyor ters köşeye Ben kadere mahkum, geceler gözlerine.
Hey dili olmayan yürüyüpte giden yollar Gidipte dönülmeyen gerisi bitmeyen anılar Haydi toplan ve git kan tutar ciğerlerimi Ay tutar yarını aşk kokar zamanzaman Haydi bırakta git kalmasın iziyle sızı Sen uzakta bir köyün ıssızlığı Ben uzanamadığım dağların kırık dalları Acı bir hasretti bu evin sultanı Penceremde hep can kırıkları.
Bir yanda söndüremediğim ateş Bir yanda döndüremediğim sen Ayrı gayrı yaşayalım boş ver Hayatta başka güzellikler de var Sessizlikler de, iyilikler de Sen kendince özgür ben kendimce Vur zinciri geceye sessizce.
..
SEN KENDİNCE ÖZGÜR BEN KENDİMCE Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Kendince Özgür Ben Kendimce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Kendince Özgür Ben Kendimce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiye sevdaya dair güzel nur şiir. Özgürce sevmek ve yaşamak. Farklı bir tarz ve bundan çıkan çok başarılı ve de güzel bir şiir. Kutlarım dost sizi. Gönlüne yüreğine sağlık.
ÇOK DEĞERLİ BİR ŞİİR. ÇOK ÇOK GÜZEL. HAZ VERİCİ…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…