Tanıdık bir sesle pencerem aralanır her gece Uyanır uyanmaz aldığım ilk nefes, soluk soluğa sen Yurdumu soruyor melekler Bilmiyorlar ki benim ülkem de sen.
Büyük bir savaş çıkar hani Hiç savaşmadan bırakırsın kendini baştan aşağıya Yenilirsin Düşüp yıkılırsın ya bayrağının altına Bir dokunursun ki kalbine İşgal eden de sen.
Tutulursun yağmura bir çatı ararsın bazen Talan olsun istemezsin bedenin Üşürsün hani Sarılsın istersin o tanıdık kollar Tutulsun istersin buz kesilen ellerin Gitmek istersin ya hani bu soğuk şehirden Bir rüzgar eser ansızın götürür seni Sokulursun güneşle toprak arasına Değer saçlarına usul usul nefesi Sorarsın ismini O can gibi esen imbatta sen.
Kalırsın yalnız Sıkışırsın bir gün bir başına tavan arasına Ağlarsın hıçkıra hıçkıra gözyaşlarınla Bardaktan boşalırcasına hatırlatır sana Seni çağırır caddeler seni çağırır aydınlanan körpe şehirler Susarsın Bırakırsın kendini tavandan aşağıya Elden ayaktan kesilmiş gibi Yanarken umutsuzluğa Bir kapı çalar ansızın Bir ışık yanar Tutar ellerinden kaldırır ayağa.
Hani acıkırsın da bir şey bulamazsın Kalmışsındır bir çölün tam ortasında Sanki serap gibi bir nehir çıkar karşına İçersin pınarından bir avuç su Tam avuturken kendini Bir el uzanır ansızın tutar omuzlarından Yaklaşır usulca Öper kalbinin tam ortasından.
”İsterim ki ismin bensiz yazılmasın Şu aşikar mazlum kalbim sensiz kalmasın Bir yudum aşkımız var, yalan olmasın İsterim ki sevgimizi eller almasın”
Kalacaksam eğer bu gam yüklü yaşamda Sırf sen varsın diye yaşıyorum Sensiz yaşamaksa hayatta kalmak Tuttum nefesimi gidiyorum.
varsan yaşıyor yoksan ölüyorum.
..
TUTTUM NEFESİMİ Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tuttum Nefesimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tuttum Nefesimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutlu dileklerimle Kutlarım…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…