bütün bedenimi sarıp sarmalayan yoğun etkileşim sağlayan bu his buraya daha evvel gelmiş miydim? gelecekte birlikte olması gereken biz niçin şimdi köşe başında birbirini göremeyen iki ayrı g/iz
sorun şu ki eski kalıntılar neyi bir araya getirir bilmiyorum dilimde esrik bir dava soru(n)lar hep tuzak benim hatam değildi bence bu resmen şanssızlık.
uzun zaman olmuş çokta özlemişken güzel gününü berbat etmemek için asılsız mantığın asılsız göstergesi boğazımda ki düğüm asılıp ona susuyorum ilk kez kendimi yalnız hissediyorum böyle bir karışıklık çok terlemeden nasıl çözülmeli inan bilmiyorum
Hadi seninle beni ilk gördüğün günkü lamba direğine kadar yarışalım kazanırsan y’ok olur saplanırım şu bedbaht dünyanın göğsüne kazanırsam yokuş aşağı inerken çektiğim fotoğraf karesi masamın üzerinde yakanda parmak izlerim kalmış beyaz gömleğini yolla gelsin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilimde esrik bir dava şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilimde esrik bir dava şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki kere okudum yetmedi üç kere. Ezilen ama ezmek istemeyen bir kâlbin b'ağlaması nota nota bir türkü içinde gibiydi. D'inledik tınısını..
O yüzden sustum ve kıs(s)a kestim yorumu. Yormamak için beni ve onu.. Ve sahi öyle çok yorgun ki içimdeki ses bile durgun, çıt yok, iğne düşse yankılanacak öyle yani.
bütün bedenimi sarıp sarmalayan yoğun etkileşim sağlayan bu his buraya daha evvel gelmiş miydim? gelecekte birlikte olması gereken biz niçin şimdi köşe başında birbirini göremeyen iki ayrı g/iz
Gönülden yükselen sese ve değerli kaleme çokca selam olsun…
Çok çok beğendim...
........................................ Saygı ve Selamlar.....