İsyan etme yüreğim isyan etme sen sakın Şirret şer kucağına varsın böyle şimdilik. Kapat iki gözünü semayı seyretme sen Sinemizi yılanlar sarsın böyle şimdilik.
Desem de bulutlara dağıl ufkumdan dağıl Şehit haberlerine dayanmak kolay değil. Vicdanın boğuk sesi söze verirken meyil Gündüzleri geceye sersin böyle şimdilik.
Al sancağım yıkılmaz yere düşse de yüzler Şefkatle bakadursun dağın ardından düzler. Bu toprak parçasından yeşerecek filizler! Kör şeytan muradına ersin böyle şimdilik.
Tam dilinin ucuna gam gelir sıra sıra Mutlak saatler durur yürek atmaz bir ara. Heyhat, feryat içinde yaranı sara sara ’Elbet vatan sağ olsun’ dersin böyle şimdilik.
Öyle bir oyun var ki oyun içinde oyun Cehennem ateşinde kurtla baş başa koyun. Nedense dik durmuyor omuz üstünde boyun Zalimler her tuzağı kursun böyle şimdilik.
Bayrağımın üstünde yine alçak eller var Düştüm düşler içine bitmeyen hayaller var. Ben kendimi bileli bende nice haller var Kahpe terör beynimde ursun böyle şimdilik.
Kökünüz kuruyacak ey dağda gezen itler Şehadet şerbetinden içti bütün şehitler. Bir ölür bin dirilir asla ölmez yiğitler Ah analar bağrına vursun böyle şimdilik. Kahpe terör beynimde ursun böyle şimdilik. 28.12.2016 RASİM YILMAZ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdilik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdilik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şer odaklar uyanmış fitne saçıyor yine Bunlardan yarar gelmez ne imana ne Dine Türküm diye her saat çarpacaktır bu sine, DOĞANAY'da hesabı sorsun böyle şimdilik!...DOĞANAY...
Kalemin daim olsun
____________________________Selamlar