gözleri bol cevaplı bakışlarının soru işaretleri yelkovan ise öyle hızlı koştu ki itelendi akrep zamanın çift sıfırlı dünyasına en güzel aşklar yıldızlar gibiydi hani karanlıkta bile üzerime titrerdi yok ulan yok! paramparçayım sanki duyunca şimdi yürek sızlatıyor sesi.
bol sıfırlı yılların doğan güneşi boşuna dercesine yakarışlarım var gökyüzüne sahi şu sabahlar neden oluyor ki sanki neden kayboluyor ki gece içten içe iyiyim dercesine susuyor ölürcesine kayboluyordum.
dolanbaçlı bir seferin son yolcusuydum ben yalandan yalana koşan bir neferi sen aşk de ben sevgi, belki de en cahili ahirette bile ayrılmazdık hani yok ulan yok, akrep gibiydi gözleri okun en kızgın yanıma saplanması gibi bakınca şimdi yürek zıplatıyor gözleri
elleri tutulası en zor dağın soğuk nefesi bir kader çizgisiydi gözlerinin izi zamansız uçardı kırlangıçlar bir çok şey anlatırdı martılar yok ulan yok! hiç inanmadım ki zaten bak yine yalnızım şimdi, sessizim kendi kendimeydi depremlerim aynı silahtan çıkan kurşun gibiydim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bol cevaplı soru işaretleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bol cevaplı soru işaretleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.