Yürüdüğüm bir yol vardı sonuna umut tohumları serpiştirdiğim Cam gibi kırılmıştı yüreğim Usul usul topluyorum nazikçe birde ben incitip kırmayayım diye İçim acıyor Yüreğim sancıyor bir birine değdirdikçe Biliyorum çok zor kırılan bir kalbi tamir edip izlerini yok etmek Hançerlenmemiş darbe yememiş gibi oluşturmak Yoruldum hayat koşamıyorum ardın sıra Orada kalsın sancılarım Orada kalsın acılarım Geçmişe bir silgi çekmek geliyor içimden eskisi gibi direnemiyorum vefasızlıklara Geçmişte yaşanan ve toplarsam tekrar yaşanacak olanlardan Orada kalsın korkularım Orada kalsın kuşkalarım Dinlediğim şarkılardan haz almıyorsam Okuduğum şiirler anlam vermiyorsa hayatıma Bilki bu vefasızlıkların eseri unutma...
****** ******
Cam gibi kırılmıştı yüreğim Yıldırımlar çakıyor yüreğim en ücra köşesinde Gök gürültülerine eşlik ediyor kalbimin atışları Hangi yağmurlarda ıslansam yok olsam Hangi gök kuşağında tekrar var olsam Hangi yakamozlarda kaybolsam Hangi yüreklerde bir şimal gibi tek olsam Hangi şair ESİNlense ilhamını bulsa bu nemli gözlerde Hangi şiirlere konu olsa yavaş yavaş gidişlerim bu köhne dünyadan Cam gibi kırılmıştı yüreğim Kızgın çölllerde yavaş yavaş özüne dönmekte Buz tutmuştu donmuştu sanki naçiz bedenim Tekrardan dirileceği günü beklemekte Cam kırıklarının içerisinde ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAM GİBİ KIRILMIŞTI YÜREĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAM GİBİ KIRILMIŞTI YÜREĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül bir camdır,atılan küçücük bir taşla kırılıverir...Hassastır gönül,söylenen kem bir sözle kırılıverir...Kırılan gönlünün tamiri mümkünmüdür bilemem ama o kıranı affette büyüklük sende kalsın şairem.Selam ve saygılarımla.
HARİKA OLAN SİZİN O GÜZEL YÜREĞİNİZ Çok teşekkür ederim hocam okuyan yorumlayan yüreğinize sağlık sağ olun saygılar selamlar dualarda buluşmak ümidiyle
Orada kalsın sancılarım Orada kalsın acılarım Geçmişe bir silgi çekmek geliyor içimden eskisi gibi direnemiyorum vefasızlıklara Geçmişte yaşanan ve toplarsam tekrar yaşanacak olanlardan Orada kalsın korkularım Orada kalsın kuşkalarım Dinlediğim şarkılardan haz almıyorsam Okuduğum şiirler anlam vermiyorsa hayatıma Bilki bu vefasızlıkların eseri unutma........//Keşke öyle bir silgi olsaydı,gönül kırıklıklarını,acılarını silebilen,nadastan çıkmış toprak gibi yeni sevgi tohumlarına aç ..sevilip,mutlu olmaya muhtaç bir yürekle hayat kaldığı yerden yeniden başlasaydı..Çok etkileyici,duygulu,severek okuduğum güzel bir şiirdi..Yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum. .
CÜMLEMİZİN KALEMİ DAİM İLHAMI BOL OLSUN Çok teşekkür ederim hocam okuyan yorumlayan yüreğinize sağlık sağ olun saygılar selamlar dualarda buluşmak ümidiyle
Cam gibi kırılmıştı yüreğim Yıldırımlar çakıyor yüreğim en ücra köşesinde Gök gürültülerine eşlik ediyor kalbimin atışları Hangi yağmurlarda ıslansam yok olsam Hangi gök kuşağında tekrar var olsam Hangi yakamozlarda kaybolsam Hangi yüreklerde bir şimal gibi tek olsam Hangi şair ESİNlense ilhamını bulsa bu nemli gözlerde Hangi şiirlere konu olsa yavaş yavaş gidişlerim bu köhne dünyadan Cam gibi kırılmıştı yüreğim Kızgın çölllerde yavaş yavaş özüne dönmekte Buz tutmuştu donmuştu sanki naçiz bedenim Tekrardan dirileceği günü beklemekte Cam kırıklarının içerisinde ....
Tek kelimeyle muhteşem. Duygu mürekkebiniz hiç eksilmesin usta kaleminizden. Saygılarımla
"Cam gibi kırılmıştı yüreğim usul usul topluyorum nazikçe Birde ben incitip kırmayayım diye İçim acıyor Yüreğim sancıyor bir birine değdirdikçe" Şiirin tümünün dizeleri bir birinden anlamlı.Amaaaa zevkler ve renkler kişiye göre farklıdır ve farklı algılanmaktadır.Yukarıda şiirinizden alıntı yaptığım altı dizelik beyit harikadan da öte anlam taşımaktadır.Yürek sesiniz var olsun şaire hanımefendi kardeşim.Selam ve saygılarımla
Kaleminiz daim olsun beğeni ile okudum .Saygılarımla .