(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VUSLAT UZAK İMİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VUSLAT UZAK İMİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurgu,ahenk,akıcılık ve ustaca yazılmış güzel ve yanık bir sevda şiiri.Kutlarım yazan kalemi...Yürek sesinizin susmaması dileğimle selam ve saygılarımı iletirim..
Sevdanın yolları sarpsa varılmaz Aşık varsa bile vuslatı olmaz Umut yok,yolları sisli bulunmaz Kalır gönülerde sevda yarası.. Kul Seyyah
Ahenk,kurgu ve akıcılığıyla,duygusuyla okunması son derece keyifli,aşka olan özlemi anlatan çok güzel bir hece şiiri okudum..Yüreğinize güçlü kaleminize sağlık gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
bazen aşk bazen aşık olsada biraz sitem ne güzel anlatılmış vuslata duyulan özlem vuslatın dizellere olması dileğiyle isminiz gibi daha nice esinlere Esin hanım esenlikle kalın
Çok güzel bir hece şiiri okudum. Aynı güzellikte bir yorumla harika bir final. Eh o kadar çekenin, o kadar da sitemkâr bir dileği olmalı. Tebrik ediyorum. Selamlarımla hoşça kal.
Harika bir şiir Esin hanım. Anlam ve anlatımıyla haz veren duygulara sevk ediyor mısralar. Hele final mısrası daha da anlam kazandırıyor. Yürek sesiniz daim olsun inşallah. Selam ve saygılarımla.