(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİRAÇTASIN YA RESULULLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİRAÇTASIN YA RESULULLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi candan kutluyorum Üstadım Çok güzel çok manalı bir anlatım Yeni şiirlerinizi okumaktır muradım Maneviyat dolsun geleceğimize, İNŞALLAH sizde bize onu anlatın.
========== Hayırlı ve başarılı çalışmalarınızın devamı dilek ve dualarımla ==================== Sizi ALLAH_A emanet ediyorum Üstadım hoşça kalın
“Bir kısım ayetlerimizi kendisine göstermek için, kulunu bir gece Mescid-i Haram’dan, çevresini bereketlendirdiğimiz el-Mescidül-Aksa’ya (yeryüzüne en uzak olan mescide) götüren O Allah her türlü noksanlıktan yücedir. Gerçekten O, işitendir görendir.” (İsra, 17/1)
“O (peygamber), Cebrail’i bir başka inişinde de görmüştü. Sidretü’l- Müntehâ’nın yanında. Ki Cennet’ül-Me’va da onun yanındadır. O zaman ki, o Sidre’yi bürüyen bürüyordu. Gözü kaymadı ve sınırı aşmadı. Andolsun o, Rabbinin en büyük âyetlerinden bir kısmını gördü.” (Necm, 53/13-18)
yüreğiniz var olsun. Saygılarımla