Kafamı çevirmeye kalmaksızın Herşey durdu... Ne oluyor! Gözlerim görüyor du oysaki Beynimse anlamını veremiyor vaziyette... Yaşanan durumu Ya harika Ya vahim Karşıda kapı yarım açık rüzgar ileri geri sallarken Ne oldu da durdu... Rüzgarda aynen keza İlerideki musluk şarıltısı kesintisine hafif mutlu gibiyim Yanımda uçuşan toz zerrecikleri üç beş yukarı saplanan
Güneş izi penceremden gitmiyor ne oluyor! Herşey yerli yerinde kayıp gibi... Kayıp çabamla nerdeyim şimdi! Bu benmiyim burası benim evim mi? Dokunamaması güzel bir müddet bana başkalarının Saatin çalışmaması güzel... Ya geçen dakikalarım... Düşünmeye fırsatın var der gibi geçmişi öğle vakitlerinde Durumu anlama çabam yetersiz Kıpırdayamıyorum Biri itse diye geçirdim şimdi içimden biri itse keşke! ... Artık yeter! Bağırmak istiyorum dağlara taşlara Şakanız sıkıcı Terleyemiyorum Geceyi özledim Bakışım niye bu kadar dar? Ah bu ne biçim körlük! ... Zaman ilerlemiyor Ama ruhum Dayanamaz vaziyette bu kesintiye Saplanmış gibiyim kadere Zulüme taş atmış vaziyette... Çözün iiliklerimi çıkmak istiyorum Güne... Yeni bir güne ... Herşey bitiyor yahut bitmiyor Allah’ım bu ne işkence! Yıllar geçti Hiçbirşey değişmedi Ruhum hariç O tükendi O delirdi... ... Geçmişi düşünerek istemsiz Umudu keserek hücrelerinde Tüm günahları tüm sevapları Neyi ödediğini bilmeden ödeyerek Neye öldüğünü bilmeden yaşayarak Ben yaşlı Bitik ben! ... Günü sorucak olursan Güneş peceremden gitmedi Musluk akmayı bilmedi Kapı rüzgarsız yarım açık Toz zerrecikleri havada saplı Öğle vakti saatlerinde saat çalışmadı Yine... Ah Lanet!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DONUK(Mahşere Kalmadan) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DONUK(Mahşere Kalmadan) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günü sorucak olursan Güneş peceremden gitmedi Musluk akmayı bilmedi Kapı rüzgarsız yarım açık Toz zerrecikleri havada saplı Öğle vakti saatlerinde saat çalışmadı Yine... Ah Lanet! yüreğimize sağlık şairim