kadın sesiyle vurulmuş bir adam çiziyorum şuraya üzerinde kahve tonlu bir takım elbise dudakları küslükten küf tutmuş dişlerinde taze karanfil izleri sanki bitki köküyle boyanmış işkence filmi gözleri belli narince sokulmuş! ölüme
kadın markiz olmalı ya da prenses! -az çok bilir; az ya da çok sevilmiş herkes- burnunda tüyü bitmemiş o tanıdık yetim nem ayna kuşlarıyla bile küskün alnında uzak ülkelerin ayak izleri hüzün öyle örtmüş ki pelerini sadece küpeleri cıvıldıyor ışığa tanıyor olmalı bu acıyı ki ;kendince; "sevmek" fiilinden bile alacaklı ayrılalı’beri güneş tanrısına tapıyor ve bir gün tahsilata geleceğine inanıyor öyle söylüyor son okuduğu roman
kimin içinde kendini yutan kara delik yok sesini, nefesini, ümitlerini tüm değerlerini ücretsiz bozdurduğu aşkta belki güzel olan ’dokunana dek’ hayal kurmak zaten hayat dediğimiz şeyin çoğu da yenilgiler mezarlığında ayakta durmak! aynalardan bahsettik hani hatırlatmak gerekli insanın aynada göremediği tek şeydir kibri!
-şiir burada bitti -
kısa kesmeli der ustalar şiirin saçlarını her zihin önüne düşeni alıp gitmeli siz; kuyu deliyi taşlar mı diye bekleyenler sakın akıl sürmeyin okuduklarınıza bir şiirin eşiği boş adımlara paspastır soysanız kabuğunu bir avuç uydurma bir yığın tarlatansız yalandır! şair ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarlatansız Yalanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarlatansız Yalanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkesin yada çoğumuzun içi buruk bir mektup, onulmaz bir yara, bitmeyen bir yoldur.
Evet yazılır şiir kimi zaman öylesine ama sanırım birkaçı ( içinde ben de) ölesiye yazdık. Iyi midir bu!? Cevabı muallak lâkin bildiğim tek şey yazmazsam ölecektim kederimden.
Gibi... O yüzden yazın siz, şiir yangınlara serin bir su gibi.
Herneyse, dost kaleminizi ve kitabınızı kutlar saygılar sunarım.
Hayırlı pazarlar diyerekten.
Nar-ı Çiçek tarafından 12/4/2016 2:18:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
saygı ile.