savunmasız kalmamak için gocuģumun düğmelerini rüzgara açtım. varlıģını dindiriyorum. gidişinle ilgili, kaygılı , ilkel ćare arayışlarım var. tabi bu bir ihtimal... ćapraz baģlanan raylarda ayrılmayan makasın, ayrı yönlere giden seferleriydik rastlantısal çarpışmamız doğru, kuramsal fikrim bu yönde değil; kader, kader...
sözcüklerin en basit haliyle dans etmiştik. radyasyonu doğru amaćlar için kulanırdık. dünyayı kurtarabilirdik ama biraz daha bize dokunmayan yılan dolaylarında; midyenin temiz sulardan toplanılmasından yanaydık. kimbilir bu slogan halk hareketi sebebi olabilir, erkler bir şekilde korkabilirdi. etliye sütlüye karışmazdık da bu memleketin hali hal değil... neyse konumuza dönelim.
konu neydi. ha!
aslında hiç bir sorun yok. sadece k nin qa haliyle konuşup, türkćeyi katlediyordum. senin he he dediģin seyler için ben yılarımı verdim zalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiv Ronahi V şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiv Ronahi V şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden yükselen sese ve değerli kaleme selam olsun… Severek paylaştım... Çok çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
İlk şiirini okuyupta "bu şairin kumaşı iyi, mutlaka çok daha iyi şiirler okutacaktır" dediğim birçok şair yanıltmadı beni. Senin sayfan da onlardan. Zaten durduğun yer şiir. Baktığın şiir, yaşadığın şiirdir. Küfrün de...
Eréé. Beni mahcup ediyorsun. Sende bunları söylersen dostum daha var dimi bilmem kaç fırın ekmek var var biliyorum. benim şiirim havalarında olmadım hiçbir zaman. De öğrenmek gerek çok alaylıyız hayatın her alanında. Eyvallah usta.
Çok eski bir rüzgara düğmeleri açıp göğsüne şiir sursem dinermi hırçınlığı ...... yoksa ihtimal yada kader mi diyecek .... eminim göğsü boştur rüzgarın ve raylarını şiir sökmüştür.
çok güzeldi /sevgi ve saygıyla
Can Fırat tarafından 12/2/2016 12:30:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok mükemmel olabilirdi şu zalim sözü olmasaydı var ya hafızamdan hiç silmezdim kimse kimsenin neler çektiğini bilmez ancak aynı duyguları yaşayanlar bilebilir ... lütfen beni affedin gönül kaleminize sağlık gene de günümün şiiri olurdu şiirli geceler şiir ağabey
Sevgili ustam; gün geçtikçe daha da bağlandığımız, olmazsa olmazımız olarak düşündüğümüz şeylerin oyun olduğunu anladığımızda geç kaldığımıza hayıflandığımız halde sebebine bakmadığımız bizlerin karmaşık hikayesiydi... Nihayetinde he he.. Yazan ve paylaşan yüreği kutluyorum, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla. Hoşça kalın...
Eleştirel güzel bir şiir. İçinde sevgi var, sosyal hayat var, siyaset var, vs. Kısaca günümüz dünyası ve Türkiye'si anlatlır gibiydi biraz. Kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Gönülden yükselen sese ve değerli kaleme selam olsun…
Severek paylaştım...
Çok çok beğendim...
........................................ Saygı ve Selamlar.....