Kehribar sarısı Ve kum kumralı Kokusunda yedi karanfil Ellerinde rengarenk kavuştaklar Ve zarif sesi ardından Kayboluyordu insan Yalnızlıklar arasından
Gül cemâlî Avuçlarında mutluluğa son ayet Ve tüm gündüzler Ve geceler Aylar, yıldızlar şahidinde yaşıyordu insan Sevda’nın arkasından Ipek kirpikleri Ve binbir bahara gebe gözleri Ve incecik Gözyaşları Ve tüm çizgileri her kapanışına inat Uzun soluğuna çektiği sigarası Ve her nefesine karışan o puslu duman gözünde Görüyordu insan, Acının aynısından...
Gündüzün Ay’ı Gecenin Güneş’i Sıcağın soğuğu Soğuğun sıcağı 8. Renk 8. Nota Ve bir o kadar da cennetcehennem... Imkansıza inat bir Hürriyetle yaşayan Denize pul Pula balık Balığa yelken Insana aşk Aşka kanıt Ve bir o kadar da devrim içinde yaşayan Ve özgürlük Ve esirliğim...
Ve her şarkı bitti denildiğinde, Ben en güzeliyim diye yine başlayanım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgiliyye... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgiliyye... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lisânı munasip güzel bir dille Hakikati halka neşret meliyiz Tatlı bir muhabbet sabrı cemille Hak ile gönülleri haşretmerliyiz .............................................................. Değerli dost ve güzide şairi tebrik ediyorum Kaleminiz susmasın,sözleriniz hakikat olsun Okuyanlar keyif alsın,feyiz alsın,huzur bulsun Başarınız daim yolunuz aydınlık ve açık olsun ................................SELAM VE DUA İLE
Ve daha nice mısralar. Şiiri okumaya başlayınca kendime göre bir şeyler buluyorum mısralarda, dönüp tekrar okuduğumda şairin yüreğiyle hissetmeye çalışıyorum, ama gene ben kendimce bir şeyler daha buluyorum. İşte bu duyguları bana geçirdiği için bu ve bunun gibi şiirleri okudukça mutlu oluyorum. Engin bir deneyim ve yürekten dökülürcesine bir duygu var şiirde, diğer şiirlerde de var, hepsini okuyamadım, ama okuyacağım.
Bazı şiirleri okurken kafamda mısralar dönüp durur, şiir okumaya ara verip ben de bir şiir yazarım, daha sonra şiir okumaya devam eder ve döner kendi yazdığımı netleştirip sayfalara aktarırım. Yani okuduğum bazı şiirler bana ilham verirler ve yazmadan duramam. Teşekkür ediyorum sevgili şairim. Akdeniz' i cebinde taşıyan değil sadece, dünyayı yüreğinde taşıyan bir şairle karşı karşıyayız bence. Selam sevgi ve saygılarımla.
Gündüzün Ay’ı Gecenin Güneş’i Sıcağın soğuğu Soğuğun sıcağı 8. Renk 8. Nota Ve bir o kadar da cennet cehennem... Imkansıza inat bir Hürriyetle yaşayan Denize pul Pula balık Balığa yelken Insana aşk Aşka kanıt Ve bir o kadar da devrim içinde yaşayan Ve özgürlük Ve esirliğim...
Ve her şarkı bitti denildiğinde, Ben en güzeliyim diye yine başlayanım...
En güzel fâni Cennetsin Böylesine Karanlığın Ardından...
Ve En sevgilisin Ibrahimin Gül bahçeleri arasında...
Serbest şiir pek yazmıyorum ama şimdiye kadar okuduğum serbest şiirler arasında ilk on-un içinde yer alacak bir şiir...Yüreğine,kalemine sağlık,kutluyorum yazan yüreği ve kalemi.Selamlar..
Su hayattır, hayat aşktır, aşkın gözyaşların kadardır, akdeniz gözden akmadıkça aşktan sayılmaz, Kimim sordum perişan oldum soldum aşka doğdum, Bir ben var benden içeriyi arayınca yanaktaki ben olarak dışarı çıktım, İnsan içinde ilmin eridiği AŞKTIR, Tebrik eder, esenlikler dilerim.
Hakikati halka neşret meliyiz
Tatlı bir muhabbet sabrı cemille
Hak ile gönülleri haşretmerliyiz
..............................................................
Değerli dost ve güzide şairi tebrik ediyorum
Kaleminiz susmasın,sözleriniz hakikat olsun
Okuyanlar keyif alsın,feyiz alsın,huzur bulsun
Başarınız daim yolunuz aydınlık ve açık olsun ................................SELAM VE DUA İLE