(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
""Kim görmüş ölümü kötüye kullandığımızı koşullar yaşlanıyor saçları aklanarak susku kitabesinde döngü kirleniyor aşk aşk kirleniyor sevgili ulu orta konuşarak.. "" , , , herşey ulu orta artık, tek aşk olsaydı keşke ne ala,,, , gelenek-görenek-kültür saygı-sevgi-hoşgörü herşey kirleniyor sevgili Güngör,,, , tebrikler,,,
Tesbihler astık dilimizin inancına göz önünde tuttuk tanrıyı putlaştırdık sözü sanat diyerek oysa ki ara sıra eksik yanlarımız var eksik yanlarımız ara sıra tamamlanacak..
Artık kanıtları umursamıyor aklım umursamıyor nesneleri hiçbir soruya yanıt değilim çizgiler alçalıyor doğrudan sakınarak..
Kini çelik kafese koyduk korkuyu yamacına bu dört duvar bu şehir bu susku can çekişen çağın inlemeleri şimdi biliyorum sevgili varolmak bir gece vakti sözün ağusu içimdeki yalnızlık martı çoğulu
Kini çelik kafese koyduk korkuyu yamacına bu dört duvar bu şehir bu susku can çekişen çağın inlemeleri şimdi biliyorum sevgili varolmak bir gece vakti sözün ağusu içimdeki yalnızlık martı çoğulu..
Kim görmüş ölümü kötüye kullandığımızı koşullar yaşlanıyor saçları aklanarak susku kitabesinde döngü kirleniyor aşk aşk kirleniyor sevgili ulu orta konuşarak..
Kini çelik kafese koyduk korkuyu yamacına bu dört duvar bu şehir bu susku can çekişen çağın inlemeleri şimdi biliyorum sevgili varolmak bir gece vakti sözün ağusu içimdeki yalnızlık martı çoğulu.. ...............................................
gölgesi
düştü yine
yamacıma
yanlızlığın buruk acısı......
çok güzeldi.....kutluyorum kalemini....seçtim şiiri .....