Düş kabartmarına tutulmuş ikindi güneşi gece ayazlarını müjdeliyor suskun akşam el el üstüne bağlamış kırağı yağmış dağlar ovalar tanın elleri üşümekte şaşırmış anılar
kırmızı kurdaleler bağlamışlar gelinlerin beline yaprak biçiminde şiirler asılır gökyüzüne sürükler yerlerde gazel olmuş yaprakları rüzgarlar kabarmış duvar kağıdı gibi bulutlar sırrı yarı çıkmış aynalarda eski zamanlardan kalma konsolda bahtiyar eski küf kokan hatıralar
pas tutmuş gönül köşesinde duvar dibinde tavan arasında küflü anıların vurgunluğu nisan yağmuru düşünde hüznünde yarım bir ıssızlık ıslık çalar bir yarım bu günde bir yarım dünde saklı sırrı çıkmış aynalar sararmış kararmış aynalar
düş ellerinde alınyazısına mutluluk değmeliydi biraz bir yandan değerlenirken eski anılar neden değerini yitirir yaşanırken gelen gideni aratırken yaşamak için biraz sevmek ...yüreklere düşmeli değmeli bulutlardan...
unuttum ne varsa aklımda olan biteni yanan ateşten gülleri kırlarda bayırlarda açan taze çiçekleri geceleyin açan kan çiçeklerini hatırlar mısın bilmem çocukluğumuzda merdiven ayağında beş taş oynadığımız günleri ip atlayıp sek sek oynadığımız okul bahçesinde teneffüs saatlerini siyah önlük kolalı beyaz yaka ne güzeldi o günler demek yokluğunda bir güzel tarafı olurmuş meğer çıtlık topladığımız bahçe kenarında ki ağaçlar mazide kalan hatıralar andıkça bu gün yaşanmış gibi bizi kucaklar.........................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANILARDAN!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANILARDAN!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce küçük büyük bütün öğretmenlerin ellerinden öperim. Dünyada: tek Bir Güne Sığmayan Tüm Öğretmenlerimizin, 24 Kasım Öğretmenler Günü: kutlu Olsun... Çok Beğendim. …………………. Saygı ve Selamlar…
unuttum ne varsa aklımda olan biteni yanan ateşten gülleri kırlarda bayırlarda açan taze çiçekleri geceleyin açan kan çiçeklerini hatırlar mısın bilmem çocukluğumuzda merdiven ayağında beş taş oynadığımız günleri ip atlayıp sek sek oynadığımız okul bahçesinde teneffüs saatlerini siyah önlük kolalı beyaz yaka ne güzeldi o günler demek yokluğunda bir güzel tarafı olurmuş meğer çıtlık topladığımız bahçe kenarında ki ağaçlar mazide kalan hatıralar andıkça bu gün yaşanmış gibi bizi kucaklar.........................
Gönlünüze kaleminize bereket nice güzel eserlere inşaallah
unuttum ne varsa aklımda olan biteni yanan ateşten gülleri kırlarda bayırlarda açan taze çiçekleri geceleyin açan kan çiçeklerini hatırlar mısın bilmem çocukluğumuzda merdiven ayağında beş taş oynadığımız günleri........................bu kismi beni cok etkiledi helede.. varolsun yüregin kalemin.
Dünyada: tek Bir Güne Sığmayan Tüm Öğretmenlerimizin,
24 Kasım Öğretmenler Günü: kutlu Olsun...
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…