Onur duymalısın dünya Kırık ayna masalı yaşattığın Gurur duy bizlerle Saf ve karmaşık bıraktığın...
Birkaç zengin et arazilerine göz diken Umudunu yeşert damla damla dökülen İmkansızlıklar lütfet keyfe keder Yaşa sen Dünya...
İstemeden düştüm tuzağına İstemeden büyüttün apansız Bari bırak içimde kalsın masumiyetim Özgür kıl muhtaç bırakma beni sana Sakın! Sakın benden Dünya
Git artık git dünya Benim bugünlerim başka Benim için ya yarınsın ya dün, Dünya Çalmışımdır havanı nedir yani Sen kıldın beni mecbur buna... Huzurunu arıyamamam bundan mı Nefret mi ettin benden o kadar yoksa Yapma Korkuyorum Dünya İçindekilerden Bir hayat biçtin bana Tamam teşekkürler Peki niye kuralların oluruma Bari rüyalarımda olma Düş dünya Düşlerimde bulunma
Yalansın sen Kışın varsa yazında sonunda Pişirirsen serinletir geceler, ayazlarında Boşluklar dikme kaderime Hakkımı arıyorum ben Yağdırırsan yağdır külfetini Kararlılıklarıma Bulutların devretsin tepemde Sus Dünya Hiç büyük değilsin gözümde Sadece gürültün var kulaklarımda Kes Artık! Al zamanınıda Kaybol burdan Uyduramam asla kendimi Yaşam Çarkına!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünyaya Karşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünyaya Karşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ana mesajı tam anlamıyla yansıtmış olduğunuz yorumunuza içten teşekkürlerimle Katkınızdan ötürü ne kadar inci sözler döksem az kalır sağolun Eksik olmayın..
Dünya yalan ama insanoğlu kanmış bu yalana. Bir şey kalmayacagini bile bile devam eder talana. Ustam güzel bir duygu seli ve dünyaya bolca sitem. Dünya hem kör hem sağır hemde fodul duymaz bunları. Duysada bilsede hiç aldırış etmez ve de umursamaz. Keşke insanlar dünyaya benzeseydi. Böyle duyarsız ve de umursamaz olsaydı. Çok güzeldi dost. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Kalemin daim olsun
_________________________________Selamlar