Okurken bu satırları, o gülmeyen yüzün gülsün Gülücükler var bu gece, ay gözlerinde süzülsün Yaslanıp arkana dinle, şarkılar ne anlatıyor Okşadıkça yüreğini, bir tek beni düşünürsün.
Kara kalem aşıktır bak, bembeyaz sayfalarıma Öncesi kıştı yaram dı, değemedim saçlarına Bak güneş getirdim sana, beni kalbinle yakala Tutundukça gözlerine, bir tek beni düşünürsün.
Hep sövesim var gibiydi, susturuyor içimdeki Bir evren çizdim ömrüme, yıldızımsı gözlerini Bukle bukle yak gecenin, zor zemheri sözlerini İçinde yandıkça ışık, bir tek beni düşünürsün.
Anlamı olmayan aşkın, hep içinde kalmıştım ben Beni binlerce boğdular, hep aldattılar uyurken Şimdi sen varsın ya şükür, gözlerim gözlerindeyken Ayrılan çiftler görürsen, kalbindeki beni düşün.
Çok mutluyum huzurluyum, açıkça sana vurgunum Gün olur susarım bir gün, belki de ben çok yorgunum Ateş olsan da ayrılmam, geçen yıllarla suskunum Ağlayan günler görüsen, elinde bir gülü düşün.
…
BİR TEK BENİ DÜŞÜN – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Tek Beni Düşün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Tek Beni Düşün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.