Bundan çok daha eski de bir yaz ortası belki de başı kollarımı yakan bir sıcağın akşam serin öpücükler yolladığı bir zamanda doğuyor siyasetçiler annelerinin karnından beni de tekrar gönderecekler annemin yanına
yine bir eylemdeyiz bir adam ve kadın dans ediyor yolun kenarında çello iki bacak arasında terliyor adam okşayarak siliyor başını çıkıyoruz yavaşça otoparka hizalı,sarı çizgilerin üzerinden koca şehir şimdi yapış yapış ellerimizi toprağa sürüyoruz
imansız bir imanın hışmı bir kaç arkadaşımızın gözündeydi ne anlatsak boş..
neden buradayız dedi içlerinde en sivrisi ayakkabıları parlament mavisi şekspir edasıyla,dramasını geçirdi bize bak helikopter geçiyor dedim avucunun içiyle ağzını açıp kapattı tanzimattan sonra bizimkiler iyice psikopatlaştı yahu öyle bir dönem vardı bir de biz ona yeni dönem edebiyatı diyelim en doğrusu değil miydi anka kuşları çırpınan kaf dağlarında ?
beton sandukaya girmiş gibiyim kollarımda belli bir süre sonra derman kalmıyor eylemdeyiz,beş arkadaş bundan çok daha eski de ismet var celal var daha kimler kimler biz saklandık hep bizi görmesinler sonra eridik bir yaz akşamı ağaç gibi kabuk kabuk döküldük belki bir eylemde değil ama bir çok eyleme tanık olarak öldük.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz de şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz de şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.