Aşk okuldur sevenleri ölüme alıştıran kanatlarım olsaydı uçardım bulutların üstünde; sayardım gökteki yıldızları bir bir kimbilir belki mutluluk duyardım kuşlar gibi kaygısız ah bu ışıklar fersiz neye yarar bu hava bu sonsuz boşluk bitmeyen sessizlik ama içimi bir huzursuzluk kaplar geceleri gökgürültüsü boşalır dağdan dağa; ağıtlar nasıl avunmalı ışıklar kararınca mahmuzlaşır gibi olurum oturduğum yerde insan nerede doğarsa doğsun; her doğum günü derttir her doğana. kuşlar şenlik yapıyor sabahla, ovalarda, dağlarda, ormanlarda akan dereler mutlu, suları berrak bulutlar sevinçli güz hüznü dingin. acılardan doğan boş sevinçler, ah tatlı yaşam! ikiyüzlü her şey yalan yalan bu dünya dedikleri sırrını aynalardan almış duruyor başaşağı doğmalarımız ağlamaklı.
her söz ne kadar tanıdık! anımsatıyor daha önceden yaşadığımız sancılı doğumları, içimizdeki masalı özlüyor çocuk yanımız hatırlarmınız çocukken uykumuzda nasıl uçardık kuşlar gibi ve mutluyduk akan ırmaklar gibiydi düşlerimiz... ve hayat bir okuldur devamsızlığı tutanaksız...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK BİR OKULDUR, İNSANLARI ÖLÜME ALIŞTIRAN!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK BİR OKULDUR, İNSANLARI ÖLÜME ALIŞTIRAN!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN MEKANI CENNET OLSUN… 10 KASIM ATATÜRK’Ü ANMA GÜNÜ KUTLU OLSUN… ÖLÜMSÜZ ATATÜRK’E SONSUZ SAYGILAR… Şiirleri çok çok Beğendim.
Hayat ve hayatın içinde aşklar. Ve de nail olursa olsun. Erken yada geç. Mutlakiyettir ölüm. Müthiş diyorum bu şiire. Hayatların özel anatomisi gibiydi. Muhteşem şiiri yazan yüreği kutluyorum.