Yıldızlar uyumuş mu mehtap ne kadar mağrur Olduğundan mı acep karanlıkta tek ışık Ortak istemiyor mu ondan mı yalnız durur Bulutlar öfkelenmiş alınları kırışık.
Teklik ayrıcalık mı dünyaya bakıyorum Aslında gezegen çok uyduları da vardır Zannediyor mudur ay; göğü ben yakıyorum Koskocaman uzayda bir karınca kadardır.
Demişler ya büyükler; senden büyük Allah var! Seni mi kastettiler cevap ver baş efendi Yüzünü bulut kaplar dönerse bir an rüzgâr Hepimiz biliyoruz özün hep taş efendi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mağrur Mehtap şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mağrur Mehtap şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birkaç kez okuduğum, okunması ve üzerinde düşünülmesi gereken ders verici mahiyette güzel bir şiirdi. Rüzgârın yön değiştirmesi ve Ay'ın yanılgı vurgusu şiirin ana temasının mükemmel vurgusunu sağlamış.Beğenerek ve güçlü kaleminize saygı duyarak okuduğum bir şiirdi. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. İrfan Yılmaz.
ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’ÜN MEKANI CENNET OLSUN… 10 KASIM ATATÜRK’Ü ANMA GÜNÜ KUTLU OLSUN… ÖLÜMSÜZ ATATÜRK’E SONSUZ SAYGILAR… Şiirleri çok çok Beğendim.
özellikle yapıyorum, şiirlerimin güne gelmesini istemiyorum, uyaran olunca mecburiyetten değiştiriyorum ama söylenmeyince bırakıyorum mehmet Bey. Zaten size de söylemiştim her güne geldiğinde kavga çıkıyor sayfamda. En iyisi sessizce yazıp çıkmak. Saygılar.
Öyle bir gökyüzüne bakma isteği uyandırdınız ki bende;buluttan, sistende bir şey görülmüyor ki! Kutlarım,her zaman olduğu gibi çok başarılı.Selam ve saygılar
Birkaç kez okuduğum, okunması ve üzerinde düşünülmesi gereken ders verici mahiyette güzel bir şiirdi. Rüzgârın yön değiştirmesi ve Ay'ın yanılgı vurgusu şiirin ana temasının mükemmel vurgusunu sağlamış.Beğenerek ve güçlü kaleminize saygı duyarak okuduğum bir şiirdi. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla.
İrfan Yılmaz.