Yiğitler ölürken susmak olur mu? Bu vatan bizimdir dur dedim gardaş. Şehitlerin ahı yerde kalır mı? Elini masaya vur dedim gardaş.
Şehadete giden yolun öncesi On beş temmuz idi cuma gecesi Kanatlandı sonu cennet bahçesi Ömer’in halini sor dedim gardaş.
Anne babaçocuk, demeden koşan Hak ile dolupta, imanla coşan. Öyle bir nesil ki şerle savaşan Zalimi toprağa kar dedim gardaş.
Karşıdan yükselir kapkara duman Bir feryat duyunca titrer asuman. Düşmanın gün gelir dilerse aman Kanayan yarayı sar dedim gardaş.
Kök saldı cihana çınarın dalı Değmesin gözüne dikenli çalı Mevla’ya götürür iman sandalı Melanetin yolu dar dedim gardaş
Hu sesiyle aşk köşküne gelinir İlim irfan birbirine bulanır. Türkü olur dilden dile dolanır Bin yıllık destanı var dedim gardaş.
Bayrağım layıktır methi senaya Kalleşi giremez bu arenaya. Seslendim sessizce toprak anaya Burası vatandır yar dedim gardaş. Bin yıllık destanı var dedim gardaş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR DEDİM GARDAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR DEDİM GARDAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
_____________________________Selamlar