Ayrılsa da bir yerde Kürdü, Çerkezi, Lazı Alında aynı yazı ırkımız belli bizim. Destan yazar tarihe Kürşat, Ayşe, Iraz’ı Bir yolda erkek kızı kırkımız belli bizim.
Azgın nehirde yüzer batmadan hep salımız Vatan, Kuran, Bayraktır bizim üç kutsalımız Yeniden filiz verir kırılsa da dalımız Böyledir Türk’ün özü kürkümüz belli bizim.
Onur, namus, adalet, arşa barış yazanlar Dönmek yoktur davadan kalbe hilal kazanlar Son notamız özgürlük çalsın sazı ozanlar Sözümüz namus sözü türkümüz belli bizim.
Bağlandık kopamayız can cana gerek gibi Var mı söyleyin hadi bizdeki yürek gibi Al sancağı taşıyan yıkılmaz direk gibi Aktır dalgalı yüzü erkimiz belli bizim.
Memnu meyve sanmayın yemiş vermez dalından Hak yolunda mest olan nasiplenir balından Önce Vatan diyerek gidiyoruz yolundan Böyle bulduk biz düzü arkımız belli bizim.
İhanet dünyasında zulme can bağlayana Fırat’ın ötesinden havlayıp çağlayana Göğsümüzden kor alıp sineyi dağlayana Göstermeyiz gündüzü çarkımız belli bizim.
Bulunca doğru yolu bıkmadan seyir ettik Kalelerin burcundan düşmanları seyrettik. Vatana göz dikeni bir olup pişman ettik Her yerde ayak izi farkımız belli bizim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Farkımız Belli Bizim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farkımız Belli Bizim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.