Çekilirken gözlerim bir sahile Beni korkak sanıyorlar Bir gece vakti sustukça gökyüzüne Duymuyorlar Hayallerim ağır, yorgun düşüyorlar Sıkıldıkça canım bir şeyler karalıyorum Sığındıkça bir limana, anlamıyorlar Dereler nehirler denizler, sessizler Nasıl sevdiğimi bilmiyorlar Biliyor musun? Şu çiçeklerde bile gözyaşı var Benim için ağlamıyorlar Hiç anlatamadığım seni toprağa veriyorlar Konuşmasınlar Boş ver, duyupta yıkılmasınlar Göğsümde sancılar var, ağır yaralı Söyle onlara Açılan bir yaraya dokunmasınlar.
Süzülürken gözlerim dağların ardına Beni kayıplarda sanıyorlar Büründükçe sislere, gidişim sensizliğe Anlamıyorlar Duygular sağır, bedenimle yarım Bunaldıkça içim, camlara yaslanıyorum Tutundukça dallara, kırıldı sanıyorlar Ağaçlar, yapraklar çok anlamsızlar Vazgeçemediğimi, görmüyorlar Biliyor musun? Yağmurda bile bir hikmet var Her gün gözyaşlarımı yıkıyorlar Dışarı vuramadığım seni unutturmuyorlar Yanaşmasınlar Boy verip yücelmesin ayrılık İçimde bir ses var, kısık ateşte Söyle onlara Yanık bir kalbe dokunmasınlar.
Uzanırken sırların ıslak tarafına Beni yağmur sanıyorlar Yokladıkça toprağı, ölüm çağrılıyor Sormuyorlar Hayat hep kahır, yarınım sensiz Öldükçe ben isminle diriliyorum Sordukça seni mahşeri gösteriyorlar Cennette cehennemi seviyorum Gidip geldikçe seni anıyorum Biliyor musun? Gün oluyor yaşamaktan utanıyorum Korktuğumu sanıyorlar Ben her gün kendime, seni anlatıyorum Duymasınlar Sorup soruşturmasın insanlar Can verip gitti diye okunmasın dualar Söyle onlara Yaşayan bir ölüye dokunmasınlar.
Ve...
Unutma,
’ Yanık kalplerin açılan yarası Yaşayan bir ölünün ölümsüz sevdasıdır. Her kim dokunursa ona bil ki, acı yaramdır. Her ne zaman ben vazgeçersem senden Ruhunu sevdiğim o teninden ve bedeninden O vakit bu dünya, bana haramdır.’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dokunma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dokunma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım
Saygılarımla