Ah soluma yangın! Bilmiyorlar gözlerinde okuduklarımın şiir olduğunu Aslında yorgunluk bahane Kimse bilmiyor Bizim bir çift göze yazılmışlığımızı Gözlerin sevda lisanını. Kimseler gözce bilmiyor Bir bilseler tüm çıplaklığıyla her şeyi konuştuğunu...
Yorgunum! Bu aralar eylül’ün ağırlığı var üzerimde Gözlerinde soluklanayım Hayat çok kısa Ömür su gibi akıyor Zaman yarına kurulu Hep bir telaş Bir gelişle başlayan, Bir göçle son buluyor...
Günün sancılı yanıdır akşama dönüşü Ve bir hışımla geceye karışır Hüzün kapıyı açık tutar Günlerden gurbet olur Mevsim sonbahar Aylardan Eylül Hüzün giyer içim Soluma bir yangın düşer Hasretlik yangınıma kibrit olur.
Ah soluma yangın! Her şeye rağmen Yaşamak adına ne çok bahanemiz var Mutluluktan alacaklıyız Daha aramızda yaşanılacaķ güzel yarınlar var...
Artık olumsuzluklar geride kaldı Şimdi mutluluk zamanı Başımı omzuna koyup Doldurdum içime huzuru Varlığını şükür bildiğim...
Belki hayat bize adil değil ama Yinede kimseler bilmesin! Senin hazan değmiş dağ, Benimde hasretine kırılmış dal olduğumu...
Ve omuz omuza verip Hayata meydan okuduğumuzu Biz yine gözlerimizin lisanında konuşalım zeryam Yerin kulağı var!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yerin Kulağı Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yerin Kulağı Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.