Gece umarsız Zamanın su gibi akıp gitmesine Hayat kavgası hep sürer Yaşamak için gece, gündüz fark etmez Yeter ki, suç ortalığı olma İhanetin, Hainliğin, Puştluğun...
Nasılsa uyanışın Sabahın ayaz kollarında Gözlerini sıyırmak uykudan zor gelir Çünkü ellerinin izi var ellerinde Gözlerine gözlerinin rengi bulaşmış Güne şöyle bir bakıp Güneşe dem vurmadan Her zaman ki telaşla Bir kaç söz bırakırsın kalemin diline Şairi kendine yorgun Şiiri olursun en uzunundan...
Kalemle nefeslenir Gözleri, yüreğine akınca Bütün anlamsızlıklar yok olur birden Canlanırsın şiirin dilinde..
Zira yorgunsun! Güneşin rehaveti bulaşmış güne Neyi nereye koyacağım unuttursun Fazlalık olur kahrolası ellerin, ayakların Aklın tembelleşir, Utanır dilin!
Sonra; Öznesiz cümleler kurarsın en mahreminden Her şiirde seslenirsin Ellerim ellerine karışır Gözlerim gözlerine Günün rehaveti hâlâ üzerinde Neyi nereye koyacagını bilmeden Henüz uyanmadan yeni bir güne Kendine gelmeden Merhaba mı Günaydın mı Gün aydınım mı desem sana? Dilimin utangaçlığını görmeden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilimin Utangaçlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilimin Utangaçlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.