Bir gece yarısı telefonun çalacak Arayan ses yabancın değil Deli gibi kıskandığın ablan olacak Duydun mu? Duydun mu diyecek Daha sen “alo” diyemeden O ses hıçkırıklar arasında Sadece “ölü bulmuşlar” diyebilecek Kim? Kim diye soracaksın Ve benim öldüğümü öğreneceksin Şaşıracaksın Bir an ölümü yakıştıramayacaksın Beni hiç anlamamıştın Ama öldüğümü çok iyi anlayacaksın Kısa bir şaşkınlıktan sonra Beni unutup Eyvah diyerek Kendi derdine yanacaksın * Köprüler atmıştık geleceğe Söz vermiştik Mutlu olacaktık seninle Ne oldu? Gemileri yaktık Yıkılmaz denilen köprüleri yıktık İpe un serdik! Yalan mıydı bu sevda Yoksa heves miydi? Ne çabuk da bıktık Buraya kadar mıydı? Ölmeden mezara koydun Üzerime bir avuç toprak atarken Yas tutmayı unutup Kendine ağıtlar yakacaksın… * Benim için hep bir umuttun. Şimdi gel gör! İkircikli sevdan ne hale getirdi Mesken tuttuğum sokakları arşınlamaktan Çıplak ayaklarım nasır tutmuş Üstüm başım perişan Gömleğimin düğmeleri bir bir intihar ettiler. Yaka paça darmadağın! Kolları burnumu silmekten kayış gibi olmuş Sanki zift dökmüşler gömleğimin yakasına Enseme sürtünmekten Öpmeye doyamadığın boynum yara bere içinde… * Doğum günümde aldığın pantolonu hala giyiyorum. Kemerim yok! Belime ip bağlıyorum Belki bir gün tamamen umudumu kesince Yağlı urgan niyetine boynuma geçiririm İşte o zaman çok pişman olacaksın… * Bir zamanlar ten kokumu içine çekerdin Şimdi yanımdan gelip geçenler burnunu tıkıyor En son ne zaman hamama gittim hatırlamıyorum bile Tek hatırladığım duşun altında seninle seviştiğimiz o an Seni seninle aldatmış olsam da Hiç ihanet etmedim Düştüğümde kimseden yardım istemedim Her düşüşümde kalkmasını öğrendim * Gözlerim sana baktığı gibi kimseye bakmadı Ellerimi senden başka tutan olmadı Hani /Kurt kocayınca kuzunun maskarası olurmuş/ Bedenimi mesken tuttu bit ve pireler Yokluğunda cirit atıyorlar tenimde Kim bilir Son nefesimi verirken yanımda onlar olacak Salamı duyduğunda iş işten çoktan geçmiş olacak İşte o zaman beni anlayacak Kendi derdine yanacaksın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Ölürsem Sen de Ölürsün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Ölürsem Sen de Ölürsün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinden Şiirler,,Elinden Kaleminden ,,Dilinden Sevda sözcükleri hiç eksik olmasın değerli Kalem Yürekten alkışlıyorum ..Akıcı şiirlerinle gönüllerimizi mest ediyorsunuz daima.. Gider mi gitmez mi bilmem ama bildiğim birşey var ki.. Yüreğe bir kere kor düşmeye görsün..Hüzün ve ayrılıklar mısralarda kalsın.. Sevmek bir ömür“rüya” ile yaşamaktır . Acılar nerden vurursa vursun tuz basıp yine de gülümsemektir sevmek. Zamanlar ve mekânlar ötesi yaşamaktır hayatı. Seversin ve bir güzel rüya başlar. Sevdiğin üstünü örter sevgi yorganı ile, üşümezsin. Senle bir rüyadayım sevgili, her sabah uyandığımda daha güzel oluyor dünya,dercesine Sağlık ve esenlikler diliyorum..Ellerine yüreğine sağlık değerli şairim
gonul dolusu tebrıklerımle cok guzel bınokadar huzunlu kımse olmesın herkes mutlu olsun sana mutlu olmak yakısıyor yuregıne emegıne kalemıne saglık degerlı arkadasım o guzel yuregının sesı hıc susmasın kalemın daım olsun saygıyla selamlarım
Yürekten alkışlıyorum ..Akıcı şiirlerinle gönüllerimizi mest ediyorsunuz daima..
Gider mi gitmez mi bilmem ama bildiğim birşey var ki..
Yüreğe bir kere kor düşmeye görsün..Hüzün ve ayrılıklar mısralarda kalsın..
Sevmek bir ömür“rüya” ile yaşamaktır .
Acılar nerden vurursa vursun tuz basıp yine de gülümsemektir sevmek.
Zamanlar ve mekânlar ötesi yaşamaktır hayatı. Seversin ve bir güzel rüya başlar.
Sevdiğin üstünü örter sevgi yorganı ile, üşümezsin.
Senle bir rüyadayım sevgili, her sabah uyandığımda daha güzel oluyor dünya,dercesine
Sağlık ve esenlikler diliyorum..Ellerine yüreğine sağlık değerli şairim