Her yerde eşgalimiz belli Yasaklı sevdaların baş aktörüyüz İşte bu yüzden ne zaman şiire dokunsak Kalem direnişi yazsa, hayata diklensek Devrime yeltenir yüreğimiz...
Bir yürek bir yüreğe meyil verdiyse Yüreğin çizdiği rotada yürümek mübahtır Ki, ben gözlerinden sevda içip kendimden geçiyorsam Bil ki sana d/üşüyorum Gülüşüm sen Düşüşüm sen Gülüşümün resmi Mutluluğun resmidir...
Mutluluk bir çift gözde Bazen bir sözde saklı Ve bazen bir cümlede çoğalırsın Yüreğin yerine sığmaz Bazende bir cümlesinde ölürsün Bir cümlede gömülürsün Mutluluğun, çoğalmanın ve yok olmanın şahididir, Şiir yüreğimin dili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimin Dili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimin Dili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
utluluk bir çift gözde Bazen bir sözde saklı Bazen bir cümlede çoğalırsın Yüreğin yerine sığmaz Bazende bir cümlesinde ölürsün Bir cümlede gömülürsün Mutluluğun, çoğalmanın ve yok olmanın şahididir, Şiir yüreğimin dili... Anlamlıydı şiir.saygılarımla...
Bazen bir sözde saklı
Bazen bir cümlede çoğalırsın
Yüreğin yerine sığmaz
Bazende bir cümlesinde ölürsün
Bir cümlede gömülürsün
Mutluluğun, çoğalmanın ve yok olmanın şahididir,
Şiir yüreğimin dili...
Anlamlıydı şiir.saygılarımla...