Gözleri görmeyen bir saka kuşu uçuyor yine gece paris öncesi son gezisi bu havalanıyor,karşı olan bütün dağlara ilk önce kolunu çarptığını zannediyor uçurumun kenarına sonra dağılıyor kanatları bir yanı asya diğer yanı afrika kuş dağıtıyor dünyayı yok oluyor her şey bir an için
her ölüm bir başlangıcın ateşidir aslında saka kuşu taşıyor ağzında fitili daha doğmadan önce belki bunu bilmeyerek uçtu buraya belki burayı anlatacak kimsesi yoktu ölenler nerede saklanıyor acaba bizim kuş görmeden gelmiş bende nasıl geldiğimi hatırlamıyorum önce beyaz bir ışık ardında filtreli bir fotoğraf resimleşti zamanla büyüdü karede bulunan herkes hatta bazılar öldü bile ey kanatlarıyla dünyaya inen kuş sen neden geldin biliyor musun söyle ?
halat boğumlanır 27 kere boğazım sıkılmış gibi hissederim annesini keserler kuşun tam toprağından 7 kere çıkar içinden dağıtarak kıtaları kumlanıyor ellerim zamanla içinden çıkıyorum sanki yeniden doğuyor gökyüzü de toprak ben oluyorum zamanla her ölüm bir deprem gibi sanki gözlerimi açıyorum tekrardan içlerine girdiklerimle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.