Öfkeyle bileyip kalemi mi bandım ıslak gözlerimin kançanağına dudak aramdan sıyrılan iki kelimeyle başladım ilk satıra b’ağırmadan, azarlamadan anlamlandırmaya. ellerimle duvara gölgeler yaparken, karamsarlığımı arka koltuktan istikrarlı seyreden babama ağıt olsun bu satırlarım. Bir bebeğin uykuya geçiş anındaki mırıldanması kadar benim bildiklerim Fazlası fırın tepsime sığmadı Bundandır ham kalışı cümlelerimin...
Tutunduğum şey kapı ardından anne sesi gıcırtısı, oda bir kelimenin ağızdan döküldüğü vakit kadar dar ve karanlıktı...
Sahi! Neydi zorluğu büyümenin Molasız anlatılır da; bir saat boyunca yürekler kanamaz mı? Büyümek dedim ya; On’a daha kaç vakit var? Ve ne kadar büyür çocuklar! Derinleşen yaraları nasıl atlatırlar? Omuz silkerek mi hayatın öğretmenliğine? Yoksa ağlayıp yastığını tekmeleyerek mi umutsuzluğun özsaygısının? Çekmecemde duran bir yığın anıdan bazısını çıkarıp en yaygaralısıyla çığırtacağım ses tellerini Bütün kavgalar oyuncakları paylaşınca bitecek Annesiz(lik), babasız(lık) büyük bir olaya dönüşecek mutluluk, kanatlarımızın altından bir rüzgâr gibi esecek...
Uzun süre dişlerini fırçalayanların ağzı hâlâ kanar mı anne! Kafesteki kanaryanın gözleri ne renk bilemeyip, eldivensiz kalmışlığın soğuğunda elleri çatlakken
Kim büyümek ister ki?
istemeyenlerin hayâlleri hâlâ gevrek...ben gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oyuncakları paylaşınca b'i t E c E k şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oyuncakları paylaşınca b'i t E c E k şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemine ve gönlüne sağlık...
...........................................Saygı ve selamlar..