Şimal Qafqazdan əsən külək, kəsir mənim bileklerimi, Şərqdə tərk ettim mən mücahid diyarı olan məmləkətimi, Zehinimin tam ortasına yazdım Candarımın gözəlliklərini, Və xəyal etdim kayb-ı zaman içində dost və qardaş dediklərimi.
Cənab-ı haqqın verdiyi güclə səbri təsbih edirəm, O manidar görüş gününü sırma incə iplə çəkirəm, Mən yaşanan heç bir anı və xatirələri unutmuş deyiləm, Dost, sənə hər şeydən qiymətli selamun əleykum deyirəm.
Bilirsən həsbəl qədər səyyah edər hər fani bir insanı, Yırtar bəzən ipək çarıxlarını, dəyiştirər bütün duyğularını, Amma velakin gün keçər, ay keçər öyrədir zaman həyatı, Dost, birde həyat görüşdürər bizə qədərin tozlu yollarını.
Yeni açan hər çiçək bilir bir gün gəlib saralıb solacağını, Ətrafına feyz verərək yaşar o qısa gözəl ömrü həyatını, Söylə bəs biz, niyə boşa xərcləyərik ən qiymətli zamanımızı, Gel ey dost ucuza satmayaq buz tutmuş umutlarımızı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dost (Azerbaycan Türkçesi) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dost (Azerbaycan Türkçesi) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kardeş Azerbaycan şivesi ile yazılan bir anlam deryasıydı şiir dost kutlar esenlikler dilerim...ne vicdan var ne değerler dost kutlarım bu harika şiirini kal esenlikte...
Cok sevdigim azeri sivesi ile kaleme alinmis,oldukca duygulu ve etkileyici bu güzel siiri ve degerli Vagif kardesimi yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum..