Dost görünüp sırtından vuranlara sen dur de, Aklını başına devşir, gel mert ile namerdi ayır. Sırrını ifşa edenle,şerefini satanla birlikte yürüme, Sana da çelme takılmadan,mert ile namerdi ayır.
Sessiz durma,demesinler bu fani korkak ve dilsizdir, İnsan adaletsizlik karşısında boyun eğilmemelidir, Hayal değil,bizim delilimiz Hazreti Hüseyindir, Zemanemizin Yezid’ini yani mert ile namerdi ayır.
Cesaretin Tanrı Dağı gibi yüksek ve ulu olsun, İnan ayak izleri bile yalnız olur bir Bozkurt’un, Günde gelir arkanda durur seni seven bir ordun, Sen sadece dikkat eyle ve mert ile namerdi ayır.
Vagif Seyyah
Artık iki ayda anca bir şiir yazabiliyorum,ilham perileri benden uzak geziyor, anladım ki ilham perileri bile fakir sevmiyor :))
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mert ile namerdi ayır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mert ile namerdi ayır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o nasıl söz öyle dost fakir şeytandır insan fakir olamaz Allah'ın nimetleri o na her an açık kim bilir nerden verir kutlarım bu duyarlı ve anlam içerikli şiirini kal esenlik içinde...
Okurken düsündüren,duygu yüklü,kurgu ve konusu ayricalikli güzel bir siir okudum..Kalemine yüregine saglik Degerli Dost,yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum..