Hep orada, sol yanımda Duruyor dimdik Üzerinde beyazlar Öyle güzel ki
_Dağ gibi bir adamdı O benim b a b a m d ı_
İ n s a n olmalı Güzelliği anılmalı
İnsan... cüssesiyle değil yüreğiyle i n s a n
Yürek... avuç içi kadar Kiminde dağlar durur Çavlanlar coşar Kiminde kurumuştur dereler Kalmamıştır zerre
Ölür gider birgün insan Ardından düşmez bir damla Kimine akar sel olur yaşlar ------
.../Sevgli Dostlar bu fotografi İzmir’de Agbeyimi ziyarete gittigimizde cekildik. O ani ve ziyaretimizi cok iyi hatirliyorum. Yil 1958 ... Onlari cok özlüyorum. Simdi üzerlerinde cicekler... Sizlerle paylasmak istedim. Sevgimle .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ne güzel bir şiir,tekrar tekrar okudum...kâleminize sağlık sayın_zerre_ Sevgili Babamı hatırlattı ve.... Nur içinde yatsın ölmüşlerimiz Amin... saygılarımla.
Nasıl duygulandım bilseniz, tam onikiden vurdunuz yüreğimi,fotoğraf zaten sürüklüyor maziye, siyah beyaz karelere hiç dayanamam zaten, sağlıklarında değerini anlamak gerekiyor anne babamızın, ama avuçlarımızdan kayıp gidiyorlar, çocuğum beş yaşında ve şimdi sevebiirim, büyüyünce de severim ama şimdi ki gibi öpüp okşayamam, biz de gidiyoruz,sürükleniyoruz bir bilinmeze, yaş otuz altı, olun ortasımı, sonu mu bilinmez, on yıl bile çabuk geçer oldu, "Her yaşın bir güzelliği var "diyor Ajda PEKKAN şarkısında, tebrikler...
Allah'tan Rahmet diliyorum
...
Dağlar toz duman olur
Yıkılır bir gün .
Dağılır dayanamaz acıya
Bir tek İnsan acıya dayanır dost
Sevgimle
.