(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUTSUYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUTSUYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağlarız zirveleri Bri zamanlar dağcılık yaptığım günleri anımsadım Ben de şehirden yürüyerek Uludağın zirvesine çıkan eski dağcılardanım :):) Ne güzel bir şiir bu. Asi ruhların tutkunu olduğu şahikalar şiirde muhteşem anlatılmış... Çırpınızşları düşmüzş dizelere kutsal yalnızlıkların tebrik ediyorum sevgili Şair dostum Her zamanki gibi hayranlıkla okudum..
değerli dostumun başarısı benim ve bizlerin başarısı demektir..çünkü biz bir aileyiz...öyle de olmalı zaten..gurur duyduk sizinle..kutlarım...saygılarımla...
Harikaydı sevgili Fikret şair dağbaşları kadar yalnızım demiş ama siz o dağbaşlarına yüzlerce yüreği taşıdınız bir anda bulutlara hep beraber üfledik dağılmaları için çok güzel dizelerdi yüreğine sağlık günün şiirini ve şairini yürekten kutluyorum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Tebrikler Sayın Fikret Bey Yoğunluğumdan dolayı şiirlere bakamadım af ola diyelim. Ne güzel şiirinizi günün şiirinde görmek keyif verdi inanın. İçeriği ve final sözüyle içten dizelere selam olsun. Umarım yıkanan kötülükler bir daha kirlenmez.
Yürek dorukta, şiir günün şiirinde ne güzel... Bende kalemi kutsuyorum:) Saygılarımla efendim.
Neslihan YAZICILAR tarafından 1/9/2007 3:42:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bizdik Bir gece vakti Ağrı’nın şahikalarına tırmanan Patikalarda hiçliği arayan… Bizdik Rüzgâr uçurumlarda ölümü kovalarken Mor dudaklarlarımızla Ağrı´yı alnından öpen
şiirde geçen Ağrı kelimesi hemen sıcacık sardı beni...çok özel bir yeri var ben de...
''Ağrı dagı''doruklarına tırmanamadığım uzaktan öylece seyre daldığım bir dağ!kim bilir bir gün belki ben de''Dağların yücelerinden sarnıçlara tertemiz sular doldurdum…''ama AĞRI DAĞININ:)
çok güzeldi çok aldı götürdü beni ...günün şiirini tüm yüreğimle ben de kutsuyorum...resim ve şiir çok hoş bir bütünlük oluşturmuş...insan defalarca resme bakıp şiiri okumak istiyor...başarılarınız daim olsun...saygılar...
"Ey üzerimdeki alçak bulut Sana soludum nefesimi Hadi daha ne duruyorsun Dağıl artık!…" ... "Dağların yücelerinden sarnıçlara tertemiz sular doldurdum… Şimdi yıkıyorum tüm kötülükleri …"
Tebrikler dost güzelliğince yüreğinizin sesinde dizeler
....../Seza Bürkan Yüksel ve Utku Kocabıyık''''ın anısına... .............................AĞIT.................................. bu vesile ile bir kez daha ALLAH rahmet eylesin .
IV Ey üzerimdeki alçak bulut Sana soludum nefesimi Hadi daha ne duruyorsun Dağıl artık!… Hadi! Dağıl!…
''Ey üzerimdeki alçak bulut
Sana soludum nefesimi
Hadi daha ne duruyorsun
Dağıl artık!…
Hadi!
Dağıl!…''
ne diyeyim ben?
sevgimle kalın..